Evropská značka chytrých nápadů zvýšila obrat z B2C emailingu o 56 %, navzdory počtu odeslaných emailů. Díky automatizovaným programům jsme získali stovky nových zákazníků, zvýšili open rate i click rate a využili reaktivační proces k obnovení „mrtvých“ kontaktů.
Kromě správného nastavení skórovacího modelu jsme vytvořili welcome program na získávání nových zákazníků. Novinkou pak byly automatizované emaily rozesílané na základě chování zákazníka.
U automatizovaných emailů jsme dosáhli open rate až 70 %, míry prokliku až 50 %, přičemž konverzní poměrtěchto kampaní je 7,5x vyšší než u běžné rozesílky.
Více informací se dočtete ve studii, kterou pro Vás připravili naši emailoví specialisté Jan Penkala a Pavel Vondruška. Celou studii ve formátu PDF si můžete stáhnout zde.
Chcete se o této problematice dozvědět více, nad daty Vašeho e-shopu? Neváhejte a přihlaste se na naše individuální školení inteligentního emailingu.