Na podzim 2015 jsme pro českého výrobce KOH-I-NOOR realizovali kampaň zaměřenou na podporu značky. Ta přispěla nejen ke zvýšení povědomí o značce, ale vedle také k zvýšení prodejů o 29 %.
Společnost KOH-I-NOOR nás oslovila v létě 2015 s požadavkem na vytvoření digitální strategie pro zahraniční trhy. Cílem této strategie mělo být posílení povědomí o společnosti v zahraničí a to zejména formou propagace vybraných produktových řad.
Klientovi jsme ve spolupráci s Google navrhli strategii kombinující výkonnostní formáty v obsahové a vyhledávací síti s video formáty na YouTube:
První kampaň zaměřená na polský trh proběhla v termínu od 14. 9. 2015 do 26. 10. 2015 s plánovaným rozpočtem více než půl milionu Kč.
Výsledkem kampaní byl nejen meziroční růst prodejů o 29 % v kamenných prodejnách, ale také růstu známosti značky o 14,4 %. Díky němu se značka KOH-I-NOOR umístila na prvním místě coby nejznámější brand ve svém oboru.
Více informací najdete v infografice pod tímto textem.