Český e-shop Kytary.cz dosáhl díky nové strategii emailingu výrazného růstu návštěvností, konverzí i obratu. Jeho zákazníci navíc nejsou obtěžování nerelevantními emaily.
Zvýšit obrat, aktivitu databáze zákazníků a množství kontaktů – to byly hlavní cíle nové strategie emailingu e-shopu Kytary.cz, kterou jsme společně s klientem realizovali v loňském roce. Díky implementaci nástroje Silverpop Engage se podařilo nejen sjednotit databáze zákazníků do jediné (a sledovat u nich objednávky nebo jejich chování na webu), ale také ji rozdělit do jednotlivých segmentů. Navíc došlo ke sběru nových kontaktů i preferenčních informací o zákazníkovi (prostřednictvím Welcome emailů).
Společně se spuštěním automatizovaných kampaní (opuštěný košík, přání k svátku) se u Kytary.cz podařilo dosáhnout výrazného nárůstu obratu o 85 % nebo zvýšit open rate emailů až na 6-ti násobek původních hodnot. Klient je navíc schopen snadno zasílat svá sdělení na vybrané segmenty zákazníků a velmi aktivně se o ně zajímá – vedena je například speciální komunikace pro zvýšení retence u nejlepších (VIP) zákazníků.
Více informací se dočtete ve studii níže, kterou připravil náš emailový specialista Jan Penkala. Celou studii ve formátu PDF si můžete stáhnout zde.
Chcete se o této problematice dozvědět více, nad daty Vašeho e-shopu? Neváhejte a přihlaste se na naše individuální školení inteligentního emailingu.