Pro nejoblíbenější e-shop v ČR podle soutěže ShopRoku 2014 spravujeme od loňského roku PPC kampaně. Ty se nám podařilo výrazně zefektivnit – z PPC nejen rostou tržby, ale zároveň jsme také snížili podíl nákladů na obratu více než 3x.
Cílem spolupráce s e-shopem levneELEKTRO.cz pro podzim loňského roku bylo významně zvýšit efektivitu PPC kampaní v reklamní síti Google Adwords. Požadavky byly jasné: zvýšit příjmy ze search i PLA kampaní a postupně snížit podíl nákladů na získaném obratu.
V rámci nové PPC strategie jsme u klienta provedli řadu dílčích úprav PPC kampaní:
Navržená strategie se projevila jako správná – ihned od 2. měsíce po implementaci změn došlo k růstu tržeb z PLA kampaní, které celkem rostly od srpna do prosince 2014 o neuvěřitelných 4 501 %. Podobně významně se zvýšil také obrat ze search kampaní. Cíl snížit PNO pod úroveň 3 % byl splněn – v prosinci činil pouhých 1,68 %, což je v meziročním srovnání více než trojnásobné zlepšení.
Více informací najdete v infografice, kterou najdete pod tímto textem, nebo si ji můžete stáhnout ve formátu PDF.
TIP: Máte problém s nedostatečnou výkonností vašich PPC kampaní? Obraťte se na nás!