Cílem PPC kampaní není jen přinášet konverze a vydělávat. Důležité je také dosáhnout optimálního poměru příjmů a nákladů. PPC kampaně e-shopu Exasoft.cz jsme pečlivou prací optimalizovali a přispěli k růstu příjmu o 226 %. Podíl nákladů na obrat zároveň klesl na pouhých 4,7 %.
„PPC kampaně e-shopu Exasoft.cz jsme pečlivou prací optimalizovali a přispěli k růstu příjmu o 226 %.“
PNO pod 5 % byla základní meta, kterou chtěl Exasoft na správě PPC kampaní dosáhnout. Současně však očekával maximalizovat tržby. Vzhledem k povaze segmentu e-shopu jsme se rozhodli pracovat především s Google nákupy. Založili jsme celkem 84 samostatných kampaní, které odpovídají kategoriím webu a postupně je optimalizovali.
„Kromě obecných newsletterů jsme vytvořili segmentované rozesílky na konkrétní produkty jednotlivých kategorií
Už po prvním týdnu rostly objednávky i tržby raketovým tempem. Většina kampaní však měla stále poměrně vysoké náklady. Proto jsme postupně:
„Už po prvním týdnu rostly objednávky i tržby raketovým tempem.“
Za 5 měsíců jsme společnosti ExaSoft pomohli k meziročnímu zvýšení tržeb z Google nákupů o 233 %, přičemž PNO dosáhla pouhých 4,7 %.