Trojice nových posil se představuje

Tři nováčci v ACOMWARE, to jsou Zdeněk, Petra a Markéta. Chtěli jsme je poznat blíže, proto jsme jim položili několik záludných otázek.

 

Zdeněk Růžička, E-mail Marketing Consultant

 

 

Zdeněk pracuje na e-mailingovém oddělení. Představil se nám jako veselý empatik, který také rád vaří. Přečtěte si, co dalšího o sobě ještě prozradil.

Jak bys sám sebe popsal v několika slovech?

Myslím, že bych svou povahu mohl ve zkratce shrnout jako: veselý empatik, co nezkazí legraci. A přiznám se, že jsem někdy trochu paličák J.

Jakou praxi v online marketingu už máš za sebou?

Pracoval jsem téměř rok na intenzivním online marketingu ve společnosti O2 Czech Republic. Jednalo se o jeden z používaných komunikačních kanálů, konkrétně o e-mailing.

Co tě nejvíc baví na online marketingu?

Neustále mě překvapuje rychlost, s jakou se tato oblast vyvíjí. Obrazně řečeno se dá říct, že to, co platí dnes, je už zítra „zastaralé“.

Jaké máš koníčky? Čím většinou trávíš svůj volný čas?

Volný čas se snažím trávit aktivně, takže v létě jezdím rád na kole a v zimě na lyžích. Kromě toho mě baví vyrážet někam do přírody nebo za kulturou do kina nebo divadla. Doma také rád vařím a peču, což se mi bude asi docela hodit J.

Kde čerpáš nové poznatky a informace o online marketingu?

Novinky se často dozvídám hlavně od kolegů v práci nebo na internetu, kde si aktivně vyhledávám, co se v této oblasti děje nového.

Jsi držitelem nějakého zajímavého certifikátu?

Zatím ještě certifikáty nevlastním, ale věřím, že brzy nějaký mít budu.

Proč ses rozhodl pro práci v Acomware?

Líbil se mi styl komunikace při výběrovém řízení a též mě velice lákala práce v menší firmě, protože jsem několik posledních let trávil v korporacích. To jsou asi hlavní důvody toho, proč jsem řekl s radostí velké „ano“ J.

Jaké jsou tvé pracovní cíle?

Mým aktuálním záměrem je v co nejbližší době vstřebat všechny důležité informace a dovednosti, abych plnil své pracovní úkoly minimálně tak, jak se ode mne očekává.

 

Petra Vaníčková, E-mail Marketing Specialist

 

 

Petra pracuje na pozici E-mail Marketing Specialist. Záhy po svém příchodu dostala zajímavou přezdívku a ve volném čase dokonce založila ženský tým v americkém fotbalu.

Jak bys sama sebe popsala v několika slovech?

Už první týden jsem v práci od kolegů z našeho online týmu dostala přezdívku „Řachanda“. Myslím, že je to všeříkající J.

Jakou praxi v online marketingu už máš za sebou?

Zúčastnila jsem se stáže a následného trainee programu, který nabízí společnost IBM. A právě zde jsem se věnovala obchodním řešením IBM pro oblast commerce. Také jsem byla na stáži a následně spolupracovala s digitální reklamní agenturou Nydrle.

Co tě nejvíc baví na online marketingu?

Především to, že v online marketingu můžu spojit marketingové i technické znalosti. Když mám náladu, tak si v e-mailingu můžu pohrát s textacemi, ale není to jen o tom, že bych každý den musela sypat kreativní nápady jak na běžícím páse.

Jaké máš koníčky? Čím většinou trávíš svůj volný čas?

Hrála jsem americký fotbal, dokonce se mi povedlo založit ženský tým v Liberci. Kvůli zranění se ale k tomuto sportu vracím pouze pasivně.

V současné době ráda vyměním městský ruch za jízdu na kole v přírodě nebo vyrazím na procházku do lesa. V zimě zase vytáhnu lyže nebo snowboard a jdu brázdit sjezdovku. A i když to zní zvláštně, hodně volného času trávím sebevzděláváním, a to nejen v online marketingu, ale zajímá mě třeba rovněž energetika J.

Kde čerpáš nové poznatky a informace o online marketingu?

Účastním se hodně akcí na mé alma mater VŠE, tedy na Vysoké škole ekonomické v Praze. Tento semestr jsem například trávila soboty ve škole na workshopech online marketingu pořádaných organizací Click It. Spoustu podnětů také získávám od svých kamarádů, kteří se v marketingu pohybují.

Jsi držitelem nějakého zajímavého certifikátu?

Aktuálně se prokousávám certifikacemi IBM Marketing Cloudu, do léta bych ráda dosáhla úrovně Professional.

Proč ses rozhodla pro práci v Acomware?

V prvé řadě jsem se chtěla věnovat e-mail marketingu, se kterým jsem měla zkušenosti již z IBM. Acomware jsem si vybrala, protože je tu asi největší koncentrace e-mailing specialistů v České republice J. Chtěla jsem pracovat ve firmě, která má své know-how a kde se mohu zároveň vzdělávat. Image Acomwaru jako firmy, kam chodí lidé z praxe na různá školení a workshopy, pro mě byla jedním z rozhodujících faktorů.

Jaké jsou tvé pracovní cíle?

V nejbližších letech jsou mé cíle především studijní, protože mám před sebou skoro celé studium na vysoké škole. Z pracovního hlediska bych se ráda rozvíjela v e-mailingu, zlepšovala se v komunikaci s klienty, a jak se říká, nasávala informace J. Online marketing je odvětví, které se bleskově mění, takže je pro mě v tuto chvíli těžké říci, čemu konkrétně bych se chtěla věnovat po ukončení studií.

 

Markéta Jetelová, PPC Specialist

 

 

Třetím nováčkem je Markéta, která pracuje na pozici PPC Specialist. Prozradila nám nejen své dobré vlastnosti, ale i tipy, kde hledat nejnovější informace z online marketingu.

Jak bys sama sebe popsala v několika slovech?

Myslím, že bych o sobě mohla říct, že jsem přátelská, zodpovědná, spolehlivá, pečlivá a mám také smysl pro humor.

Jakou praxi v online marketingu už máš za sebou?

Spravovala jsem jednorázové AdWords kampaně pro vlastní e-shop, získala jsem díky tomu spoustu zkušeností.

Co tě nejvíc baví na online marketingu?

Nejvíce mě baví práce s daty a optimalizace různých kampaní.

Jaké máš koníčky? Čím většinou trávíš svůj volný čas?

Svůj volný čas nejraději trávím hraním deskových her, ráda též hraji na kytaru, cvičím a pobývám ve společnosti svých přátel.

Kde čerpáš nové poznatky a informace o online marketingu?

O novinkách se nechávám inspirovat nejčastěji prostřednictvím sociálních sítí. Na Twitteru se objevuje spousta zajímavostí, které tam vkládají lidé z Acomware či Sklik. Na Facebooku sleduji novinky, se kterými přichází mimo jiné online magazín Newsfeed.cz. Pokud hledám další informace, používám internetový vyhledávač Google čili googlím J.

Jsi držitelem nějakého zajímavého certifikátu?

Momentálně vlastním certifikát Google AdWords pro vyhledávací sítě, videoinzerci, mobilní inzerci a nákupy. Na ostatních se pracuje J.

Proč ses rozhodla pro práci v Acomware?

Měla jsem zájem o stejný obor a chtěla jsem se v něm nadále vzdělávat a získávat praktické zkušenosti. Navíc jsem si firmy Acomware všimla i ve škole na různých prezentacích o online marketingu, při nichž mě agentura hned zaujala.

Jaké jsou tvé pracovní cíle?

Momentálně stále procházím vzdělávacím procesem. Chtěla bych proto načerpat více teoretických a hlavně praktických zkušeností ve správě PPC kampaní a stát se opravdu dobrým PPC specialistou.