V sobotu 6. října začal druhý modul projektu E-commerce Academy s názvem „Specifika chování zákazníků v e-commerce“. Přednášky cílily na PPC kampaně. Praktický workshop se zabýval content strategií.
Studenti byli do tématu uvedeni přednáškou popisující online trh a SEM, neboli Search Engine Marketing. Tomáš Búřil pak studentům vysvětlil pojmy Affiliate marketing a display reklama. Během dne posluchači zjistili, jak tvořit PPC kampaň a jak přistupovat k analýze klíčových slov.
Jan Penkala studentům představil význam e-mail marketingu a jeho postavení v komunikaci se zákazníkem. Důraz kladl zejména na personalizaci obchodního sdělení.
Sobotní setkání bylo zpestřeno i přednáškou v angličtině. Paní Belinda Whittaker obeznámila účastníky s pojmem SMM neboli Social Media Marketing a důraz kladla zejména na vedení dialogu s fanoušky.
Praktický workshop navázal na přednášku z minulého týdne. Studenti E-commerce Academy se věnovali hlavně analýze klíčových slov a content strategii. Zaměřili se na nejčastější chyby, kterých se e-shopaři dopouštějí při prezentování svého zboží:
Dotace „Rozvoj podnikatelského prostředí pomocí nových vědeckých poznatků v oblasti e-commerce businessu“ je financována ze zdrojů Evropského sociálního fondu a rozpočtu hl. m. Prahy – „Investujeme do vaší budoucnosti“.