12.3.2013 – Café Louvre, Praha
Na panelové diskuzi se sešlo více než 60 zástupců nejvýznamnějších českých e-shopů a zástupců médií. Akci jsme pořádali společně s ADMEZ a Dark Side. Fotogalerie k panelové diskuzi zde.
Na panelové diskuzi se probírala následující témata. Jejich souhrn si můžete přečíst zde. Závěry panelové diskuze také převzala média.
Dominantní globální postavení Google asi nikoho nepřekvapí. Pokud však máte ambici efektivně inzerovat v České republice, zaměřením pouze na tento kan...
čístJe nejslabším článkem českých e-shopů logistika? Do čeho v poslední době investovaly e-shopy Kytary.cz a Sportobchod.cz? A začnou tuzemští internetoví...
čístJaké e-shopy jsou na tom nejhůře – ty malé, specializované, velcí hráči na trhu nebo středně velké e-shopy? Dochází ke konsolidaci počtu e-shopů? A ja...
čístPrezentace průzkumu mezi 137 českými e-shopy, který jsme realizovali v únoru 2014. Prezentuje Ondřej Klega na panelové diskusi E-commerce 2014.
číst