Panel – Jak se bude vyvíjet česká e-commerce v roce 2013

12.3.2013 – Café Louvre, Praha

Na panelové diskuzi se sešlo více než 60 zástupců nejvýznamnějších českých e-shopů a zástupců médií. Akci jsme pořádali společně s ADMEZ a Dark Side. Fotogalerie k panelové diskuzi zde.

panel - jak se bude vyvíjet česká e-commerce 2013

Na panelové diskuzi se probírala následující témata. Jejich souhrn si můžete přečíst zde. Závěry panelové diskuze také převzala média.

 

Zhodnocení roku 2012 a výhled na rok 2013

 

Zákazník v roce 2013

Maloobchodní prodej vs internetový prodej

Kde budou e-shopy v roce 2015?

 

Další příspěvky

BING JE V ČESKU I NA SLOVENSKU NA HISTORICKÉM MAXIMU. VYPLATÍ SE ALE INVESTICE DO VYHLEDÁVACÍ REKLAMY MICROSOFT ADS?

BING JE V ČESKU I NA SLOVENSKU NA HISTORICKÉM MAXIMU. VYPLATÍ SE ALE INVESTICE DO VYHLEDÁVACÍ REKLAMY MICROSOFT ADS?

Dominantní globální postavení Google asi nikoho nepřekvapí. Pokud však máte ambici efektivně inzerovat v České republice, zaměřením pouze na tento kan...

číst
Panel E-commerce 2014: Skladování a logistika

Panel E-commerce 2014: Skladování a logistika

Je nejslabším článkem českých e-shopů logistika? Do čeho v poslední době investovaly e-shopy Kytary.cz a Sportobchod.cz? A začnou tuzemští internetoví...

číst
Panel E-commerce 2014: Konkurence v českém onlinu

Panel E-commerce 2014: Konkurence v českém onlinu

Jaké e-shopy jsou na tom nejhůře – ty malé, specializované, velcí hráči na trhu nebo středně velké e-shopy? Dochází ke konsolidaci počtu e-shopů? A ja...

číst
Ondřej Klega: Prezentace studie Jak se vidí e-shopy v roce 2014

Ondřej Klega: Prezentace studie Jak se vidí e-shopy v roce 2014

Prezentace průzkumu mezi 137 českými e-shopy, který jsme realizovali v únoru 2014. Prezentuje Ondřej Klega na panelové diskusi E-commerce 2014.

číst