Věděli jste, že jedním e-mailem je možné nalákat davy lidí do kamenných prodejen? Naše oceňovaná kampaň pro společnost Tescoma to umí, a to dokonce pravidelně. Na prodejně navíc v den akce zvedá tržby v průměru o 211 %.
„Propojení online a offline aktivit je možné. Zákazníci si rádi zboží prohlédnou osobně, zážitkové akce je lákají a šance na prodej v kamenné prodejně jsou vyšší.„
Úkolem e-mailů bylo pozvat členy věrnostního programu „Tescoma to má“ na kulinářskou akci do prodejen. Plně responzivní e-maily jsme rozesílali ve dvou vlnách: 5 dní a 1 den před akcí. Hlavní motivací byla 20% sleva na nákup zboží.
Jednou z nesporných výhod kampaně byla možnost podrobné analytiky výsledků (například sledování a vyhodnocování návštěv na prodejně, napojení na další online marketingové aktivity).
Námi vytvořená automatizovaná kampaň má následující podobu:
„Za své originální pojetí byla tato kampaň oceněna v roce 2016 v soutěži WebTop100.„
Největším úspěchem byl dvojnásobný nárůst tržeb v den akce, úspěšná je také průměrná open rate 21 %, kterou si e-mailová kampaň dlouhodobě udržuje. Za své originální pojetí byla tato kampaň oceněna v roce 2016 v soutěži WebTop100, kde získala 2. místo v kategorii E-mailingová kampaň.