Dát o sobě vědět novým zákazníkům? V takovém případě je vhodné zvolit kampaň na podporu značky. Společnosti Narex jsme se pomohli zvýšit povědomí u amatérských kutilů mladší generace ve věku 25–44 let. Pozornost jsme zaměřili na síť YouTube, kde jsme pomocí přesně zacílené video kampaně oslovili stovky tisíc uživatelů.
„Propojení online a offline aktivit je možné. Zákazníci si rádi zboží prohlédnou osobně, zážitkové akce je lákají a šance na prodej v kamenné prodejně jsou vyšší.„
Součástí první kampaně byly online aktivity, které doplnily probíhající inzerci v tisku a televizní spoty. Spustili jsme video kampaň na síť YouTube, která umožnila zacílit na velmi konkrétní skupinu uživatelů. Abychom zajistili také obchodní přínosy, motivovali jsme zákazníky akcí „Rozjeďte to s legendou“, díky které mohli při nákupu získat jako dárek legendární sklápěcí auto Tatra 148.
V rámci kampaně jsme připravili mediální plán, který měl podpořit propagaci YouTube videí. V rámci YouTube jsme pak cílili na potenciální zákazníky Narex, konkrétně na amatérské kutily ve věku 25–44 let. Součástí naší strategie byl také remarketing.
Největší ocenění v podobě rozšíření spolupráce
„Dosáhli jsme nízké ceny za zhlédnutí videa na 0,52 Kč.„
Podařilo se nám oslovit více než 450 000 unikátních uživatelů YouTube, téměř 22 % z nich zhlédlo video až do samotného závěru. Kampaň přivedla více než 7 500 nových návštěvníků na web a došlo také ke zvýšení prodejů. Náklady na kampaň byly 134 000 a pro její velký úspěch a naši velkou radost klient naplánoval další online aktivity.