Pavel Čihák převzal vedení konzultantů v Acomware

 

Pozici vedoucího konzultantů ve společnosti Acomware převzal v srpnu Pavel Čihák, který předtím působil jako vedoucí marketingu v MPU/Trinity Bank nebo Raiffeisen Bank.

Pavel Čihák do Acomware přichází z MPU/Trinity Bank, kde měl jako člen vedení na starost marketing a lidské zdroje. Za sebou má také 5 let v čele marketingové komunikace tuzemské Raiffeisen Bank, v níž se mimo jiné podílel na budování nové strategie této značky po spojení eBanky a Raiffeisenbank.

V Acomware bude mít v roli Head of Consulting na starosti vedení týmu konzultantů. „Pavel má bohaté zkušenosti nejen z klientské strany, ale z dřívější doby také z agentur. Jsem si naprosto jistý, že našim konzultantům přinese nový pohled na budování vztahu s našimi zákazníky a pomůže nám oddělení dále rozvíjet v souladu s naší firemní strategií,“ slibuje si od změny David Vurma, CEO společnosti.

„Je to pro mě nová profesní výzva. Rád bych Acomware pomohl posunout služby na ještě vyšší stupeň kvality. Mé cíle se dají shrnout do tří bodů: rozvíjet tým konzultantů, poskytovat klientům nadstandardní servis a být partnerem v jejich podnikání,“ říká Pavel Čihák.


KONTAKT PRO MÉDIA

Kamil Gric

kamil.gric@acomware.cz

+420 737 289 527

 


O SPOLEČNOSTI ACOMWARE

Acomware je specializovaná konzultační společnost pro e-commerce a digitální marketing. Od roku 2002 pomáhá firmám, aby v jeho prostředí dosahovaly co nejlepších výsledků. Zvyšuje prodeje, buduje nové značky nebo zlepšuje péči o zákazníky. Služby společnosti využívají obchodní řetězce, e-shopy i výrobní firmy.

Česká e-commerce scéna je pro Acomware domovem, který se snaží aktivně rozvíjet a kultivovat. Podílí se na vývoji a implementaci nových nástrojů a technologií, školí odborníky i nadšence. Na webu www.acomware.cz publikuje unikátní výzkumy a studie. Je pořadatelem konferencí Performance 2020, Emailing 2020 a cyklu diskuzí Eshopista.

Další příspěvky

BING JE V ČESKU I NA SLOVENSKU NA HISTORICKÉM MAXIMU. VYPLATÍ SE ALE INVESTICE DO VYHLEDÁVACÍ REKLAMY MICROSOFT ADS?

BING JE V ČESKU I NA SLOVENSKU NA HISTORICKÉM MAXIMU. VYPLATÍ SE ALE INVESTICE DO VYHLEDÁVACÍ REKLAMY MICROSOFT ADS?

Dominantní globální postavení Google asi nikoho nepřekvapí. Pokud však máte ambici efektivně inzerovat v České republice, zaměřením pouze na tento kan...

číst
Češi dávají e-mailům 8 sekund, aby si získaly jejich pozornost

Češi dávají e-mailům 8 sekund, aby si získaly jejich pozornost

Téměř třetinu e-mailů zavřou Češi v prvních osmi sekundách. Delší dobu strávíme čtením zpráv v mobilním telefonu než na monitoru počítače, ovšem z hle...

číst
Nově spravujeme výkonnostní kampaně, SEO a linkbuilding pro společnost TESCOMA

Nově spravujeme výkonnostní kampaně, SEO a linkbuilding pro společnost TESCOMA

Praha, 27. května 2019 – Výkonnostní kampaně, optimalizaci e-shopu a linkbuilding českého výrobce a prodejce kuchyňských potřeb TESCOMA má nově na sta...

číst
Kreativu v Acomware přebírá Luděk Kováč

Kreativu v Acomware přebírá Luděk Kováč

Novým kreativním ředitelem v konzultační společnosti Acomware je od dubna Luděk Kováč. Ten v minulosti působil na kreativních pozicích v agenturách Wu...

číst