Na pozici Performance Strategist v konzultační společnosti Acomware nově pracuje František Florián. Na starosti bude mít tvorbu performance strategií u významných klientů, rozvoj standardů v oblasti performance reklamy a také vývoj nových produktů.
František Florián přichází z mediální skupiny GroupM, kde měl na starost mediální komunikaci značky L’Oréal na českém, slovenském a maďarském trhu. Ještě předtím působil v agentuře Zaraguza, kde pracoval na tvorbě obsahu pro sociální sítě ŠKODA AUTO Česká Republika.
V pozici Performance Strategist má ve společnosti Acomware za úkol lépe propojit jednotlivá oddělení a zvýšit komplexitu kampaní, které firma pro své klienty realizuje. „Na trhu je Acomware vnímán jako specialista na výkonnostní kampaně, který inovativně posouvá své klienty např. vlastním CSS programem, automatizací kampaní nebo pokročilou vizualizací dat z reklamních a analytických účtů. Mým úkolem je k těmto inovacím co nejvíce přispět a nadále rozvíjet silnou pozici Acomware v této oblasti,“ říká František Florián.
„Acomware má jako lídr v oblasti performance reklamy ve své struktuře řadu pozic jako je Performance Strategist nebo Automation Specialist. Právě tyto pozice nás zásadně odlišují od konkurence. Jelikož tito kolegové nemají žádné přidělené klienty. Věnují se čistě rozvoji našich standardů a tvoří strategie pro jednotlivé účty našich klientů. Františka znám řadu let a je bezesporu velkým přínosem pro náš Performance Team,“ uzavírá David Vurma, CEO společnosti.
Kamil Gric
+420 737 289 527
Acomware je specializovaná konzultační společnost pro e-commerce a digitální marketing. Od roku 2002 pomáhá firmám, aby v jeho prostředí dosahovaly co nejlepších výsledků. Zvyšuje prodeje, buduje nové značky nebo zlepšuje péči o zákazníky. Služby společnosti využívají obchodní řetězce, e-shopy i výrobní firmy.
Česká e-commerce scéna je pro Acomware domovem, který se snaží aktivně rozvíjet a kultivovat. Podílí se na vývoji a implementaci nových nástrojů a technologií, školí odborníky i nadšence. Na webu www.acomware.cz publikuje unikátní výzkumy a studie. Je pořadatelem konferencí Performance 2020, Emailing 2020 a cyklu diskuzí Eshopista.
Dominantní globální postavení Google asi nikoho nepřekvapí. Pokud však máte ambici efektivně inzerovat v České republice, zaměřením pouze na tento kan...
čístPřístup k nakupování se napříč generacemi liší. Mladí lidé se oproti starším lépe vyznají v moderních technologiích obchodníků a častěji je také využí...
čístKonzultační společnost Acomware, která se zaměřuje na digitální marketing a e-commerce, dosáhla v roce 2019 obratu 252 milionů korun. V meziročním sro...
čístUž 58 % Čechů má osobní zkušenost s nákupem zboží v zahraničním e-shopu a 22 % z nich zde dokonce nakupuje pravidelně.
číst