Webinář od Acomware ukázal, jak řídit digitální reklamu v B2B

V úterý 16. března jsme ve spolupráci s Asociací pro elektronickou komerci (dále APEK) uspořádali webinář na téma digitální reklamy v B2B. Naše akce přilákala hned 109 registrací a stala se tak jedním z nejpopulárnějších webinářů APEKu v letošním roce.

Spousta B2B firem posiluje své investice v e-commerce. Vedle aktuální situace je k tomu vede vidina příležitostí, které digitální trh nabízí. Přesto pro ně digitální reklama často představuje nepřekonatelnou překážku. Váhají, jak ji strategicky řídit, cílit i vyhodnocovat.

Proto jsme si pro účastníky webináře přichystali bohatý program, který měl zodpovědět jejich nejčastější otázky související s digitální reklamou v B2B. Dozvěděli se například:

Na akci zazněla řada zajímavostí. Věděli jste například, že:

  1. Přes 90 % B2B zákazníků začíná svou nákupní cestu v internetovém vyhledávání (zdroj Forrester).
  2. Uživatelé v B2B udělají v průměru 12 vyhledávání před tím, než provedou interakci s webem konkrétní firmy (zdroj Google).
  3. Okolo 90 % B2B zákazníků si udělá rešerši mezi 2-7 weby předtím, než se rozhodnou nakoupit (zdroj Digital Commerce 360).
  4. Kvůli dopadům koronaviru až 96 % obchodních týmů v B2B přešlo na remote obchodní aktivity (zdroj McKinsey).

Webinář se těšil skvělému ohlasu, který nás velice potěšil. Účastníci ohodnotili naši odbornost průměrnou známkou 1,3 na škále 1 (nejlepší) až 5 (nejhorší). Děkujeme APEKu za spolupráci při organizaci akce. Pokud by vás téma digitální reklamy v B2B zajímalo víc, určitě nás kontaktujte.


KONTAKT PRO SPOLUPRÁCI

Dušan Smoljak

Business Development Manager

dusan.smoljak@acomware.cz

+420 773 761 262

 


O SPOLEČNOSTI ACOMWARE

Acomware je specializovaná konzultační společnost pro e-commerce a digitální marketing. Od roku 2002 pomáhá firmám, aby v jeho prostředí dosahovaly co nejlepších výsledků. Zvyšuje prodeje, buduje nové značky nebo zlepšuje péči o zákazníky. Služby společnosti využívají obchodní řetězce, e-shopy i výrobní firmy.

Česká e-commerce scéna je pro Acomware domovem, který se snaží aktivně rozvíjet a kultivovat. Podílí se na vývoji a implementaci nových nástrojů a technologií, školí odborníky i nadšence. Na webu www.acomware.cz publikuje unikátní výzkumy a studie. Je pořadatelem cyklu diskuzí Eshopista.

Další příspěvky

BING JE V ČESKU I NA SLOVENSKU NA HISTORICKÉM MAXIMU. VYPLATÍ SE ALE INVESTICE DO VYHLEDÁVACÍ REKLAMY MICROSOFT ADS?

BING JE V ČESKU I NA SLOVENSKU NA HISTORICKÉM MAXIMU. VYPLATÍ SE ALE INVESTICE DO VYHLEDÁVACÍ REKLAMY MICROSOFT ADS?

Dominantní globální postavení Google asi nikoho nepřekvapí. Pokud však máte ambici efektivně inzerovat v České republice, zaměřením pouze na tento kan...

číst
Google Retail Readiness výzvu vyhrála konzultační společnost Acomware

Google Retail Readiness výzvu vyhrála konzultační společnost Acomware

Tento česko-slovenský meziagenturní závod potvrdil vynikající úroveň našich performance specialistů, kteří výsledkově předčili všechny ostatní zúčastn...

číst
Valentýn slaví až třetina Čechů. Místo zážitků si letos nadělí hmotné dárky

Valentýn slaví až třetina Čechů. Místo zážitků si letos nadělí hmotné dárky

Netradiční a v klidu domova. Letošní Valentýn stráví Češi jinak než v minulých letech.

číst
Josef Marek řídí HR konzultační společnosti Acomware

Josef Marek řídí HR konzultační společnosti Acomware

Mezi jeho hlavní úkoly bude patřit vytvoření komplexního systému pro práci s talenty, rozvoj motivačního programu a prohloubení práce se zpětnou vazbo...

číst