Konzultační společnost Acomware, která se zaměřuje na digitální marketing a e-commerce, zvítězila ve výběrovém řízení na správu sociálních sítí Česká spořitelna – penzijní společnosti.
Acomware se společnosti postará o obsah i výkon všech sociálních sítí, které firma využívá ke své komunikaci. „Konkrétně jde o Facebook a nově také Instagram, který stavíme od nuly,“ vysvětluje Pavel Paradýs, Social Media Team Leader ve společnosti Acomware. „V tendru jsme se kromě komplexní strategie využití těchto kanálů velmi soustředili i na kreativu. Připravili jsme ukázkovou kampaň včetně videa či vzorových příspěvků, která je ready-to-go,“ vysvětluje Paradýs, podle něhož je prvním cílem spolupráce nastavení jednotné vizuální identity na všech sociálních sítích a odlišení obsahu od konkurenčních penzijních společností.
Česká spořitelna – penzijní společnost, a. s., drží největší tržní podíl z hlediska celkového počtu klientů v doplňkovém penzijním spoření v České republice. Jejím 100% vlastníkem je Česká spořitelna, která se již v roce 2000 stala členem silné středoevropské finanční skupiny Erste Bank. „Agentura Acomware na nás zapůsobila nejen sympatickým týmem, který nám byl přidělen, ale také nápady, kreativitou a svými zkušenostmi v tomto odvětví. Jsme si jistí, že jsme si pro naše sociální sítě vybrali toho správného partnera,“ říká Darina Danielová, Marketing Manager ve společnosti Česká spořitelna – penzijní společnost, a. s.
Správa obsahu na sociálních sítích je oblast, na kterou se Acomware v posledním roce intenzivně zaměřuje. „A to jak stavbou specializovaného týmu odborníků, tak investicemi do technického vybavení, které je pro tento druh služeb nezbytné. Díky tomu jsme v posledních měsících získali významné klienty jako Tescoma, Sberbank nebo Lovela,“ doplňuje David Vurma, CEO společnosti.
Acomware patří z hlediska výše obratu i rozsahu služeb mezi největší konzultační společnosti zaměřené na oblast e-commerce a digitálního marketingu v Česku. Mezi jeho zákazníky patří vedle klasických e-shopů také významné retailové a výrobní firmy. S digitálním marketingem pomáhá například společnostem Astratex, Office Depot, Sberbank, MOBIL.CZ nebo Tescoma.
Kamil Gric
+420 737 289 527
Acomware je specializovaná konzultační společnost pro e-commerce a digitální marketing. Od roku 2002 pomáhá firmám, aby v jeho prostředí dosahovaly co nejlepších výsledků. Zvyšuje prodeje, buduje nové značky nebo zlepšuje péči o zákazníky. Služby společnosti využívají obchodní řetězce, e-shopy i výrobní firmy.
Česká e-commerce scéna je pro Acomware domovem, který se snaží aktivně rozvíjet a kultivovat. Podílí se na vývoji a implementaci nových nástrojů a technologií, školí odborníky i nadšence. Na webu www.acomware.cz publikuje unikátní výzkumy a studie. Je pořadatelem konferencí Performance 2020, Emailing 2020 a cyklu diskuzí Eshopista.
Dominantní globální postavení Google asi nikoho nepřekvapí. Pokud však máte ambici efektivně inzerovat v České republice, zaměřením pouze na tento kan...
čístNovou posilou konzultační společnosti Acomware je Ivona Ševčíková. Na pozici Head of Customer Retention & Experience se věnuje rozvoji nového oddělení...
čístČeši si letos nechají raději vánoční dárky přivézt domů, než aby si je sami vyzvedli. Vyplývá to z ankety konzultační společnosti Acomware u vybraných...
čístNa pozici Performance Strategist v konzultační společnosti Acomware nově pracuje František Florián. Na starosti bude mít tvorbu performance strategií ...
číst