Digitální marketing O2 zajišťuje agentura Acomware

Společnost O2, největší operátor na českém trhu, si vybrala agenturu Acomware, aby jí zajistila kompletní služby digitálního marketingu, a to jak pro B2C, tak B2B segment.

„V rámci této spolupráce je naším primárním focusem výkon, a to zejména prostřednictvím PPC kampaní, kampaní na sociálních sítích či za využití ostatních typů programatického nákupu. Další z oblastí, které pro O2 zajišťujeme, je kompletní media planning, nákup mediálního prostoru v přímém prodeji a zvýšení dosahu vlastního obsahu O2 na sociálních sítích,“ uvádí COO agentury Acomware Dušan Smoljak.

Acomware se stará o kampaně pro jednotlivé produkty, jako je Internet, O2TV, Volání nebo Mobilní telefony, dále o aplikace Moje O2 či O2 Knihovna a v neposlední řadě i o kampaně dalších divizí, například HR nebo Nadace O2. Marketingové služby rovněž poskytuje i divizi B2B, například pro oblasti jako kybernetická bezpečnost či datová centra.

„Velice pozitivně vnímáme aktivní přístup klienta k testování nových typů kampaní, optimalizace nebo umístění, a to i v rámci méně tradičních komunikačních kanálů, jako je TikTok, Snapchat, Bing, a podobně. V naší práci nám mimo jiné pomáhá vysoká znalost CDPX systému Exponea, který O2 aktivně využívá a díky němuž jsme schopni vytvářet mnohem efektivnější kampaně,“ dodává CEO agentury David Vurma.

Agentura se rovněž spolupodílela na několika velkých kampaních, například na O2 Spolu, během níž měli zákazníci možnost ušetřit až 1 000 Kč a užívat si volání, internet i televizi již od 499 Kč, nebo na kampani zaměřené na novinku v podobě 5G internetu na doma. Ten je vhodný nejen pro zákazníky z menších měst a vesnic, kteří využívají lokální poskytovatele Wi-Fi připojení, ale i zákazníky z měst větších, kteří v místě svého bydliště nemají možnost rychlého a stabilního připojení.

„Agentura Acomware si nás získala zodpovědným přístupem, pečlivostí a vysokou mírou expertízy. Zásadní je pro nás schopnost efektivně odřídit velké komunikační kampaně. Věříme, že tato spolupráce naši komunikaci posune zase o kus dále,“ uvádí Andrea Nováková, Online Sales & Marketing Automation Manager společnosti O2.

„Acomware jsem dříve vnímala jako čistě výkonnostní agenturu. Nicméně, jak nyní vidíme, úroveň mediálního plánování a servis v oblasti přímého nákupu je u ní na velmi vysoké úrovni,“ říká Jana Ksandrová, Media Manager O2.

O2 je největším operátorem na českém trhu. Hlasové, internetové a datové služby poskytuje zákazníkům od domácností přes malé a střední firmy až po velké korporace. V současnosti buduje síť páté generace (5G), kterou jako první spustilo v reálném prostředí. Společnost patří k největším hráčům v oblasti hostingových a cloudových služeb, stejně jako v oblasti managed services a ICT.


O společnosti Acomware
Acomware je marketingová agentura. V oblasti e-commerce a digitálního marketingu působí na trhu 20 let a pomáhá firmám, aby v jeho prostředí dosahovaly co nejlepších výsledků. Zvyšuje prodeje, buduje nové značky nebo zlepšuje péči o zákazníky. Vytváří obsah, který zaujme, natáčí videospoty, stará se klientům o sociální sítě a zajišťuje nákup mediálního prostoru.

Připravuje personalizované kampaně zákazníkům přímo na míru pomocí sofistikované automatizační platformy Exponea. Klientům připravuje efektivní e-mailing – od návrhu strategie a tvorby a kódování šablon různých typů e-mailů přes personalizované rozesílky až po reportingy.

Služby společnosti využívají obchodní řetězce, e-shopy i výrobní firmy. Se společností Google pak Acomware udržuje prémiové partnerství a patří tak k 3% českých agentur s exkluzivními přístupy k datům o uživatelích z celého světa. Je pořadatelem oblíbeného cyklu networkingových eventů Eshopista.


Kontakt pro média:
Jitka Gráfová
jitka.grafova@acomware.cz