Konzultační společnost Acomware zvítězila v Retail Readiness výzvě, kterou pořádal Google, a potvrdila tím vynikající úroveň svých specialistů na výkonnostní reklamu. Šlo o česko-slovenský meziagenturní závod, který hodnotil připravenost výkonnostních kampaní klientů během vánoční sezóny.
Google pořádal Retail Readiness výzvu v rámci edukativního programu s cílem připravit e-commerce hráče na vánoční sezónu. Data ukázala, že pandemie koronaviru skokově zvýšila objem nákupů na internetu, kdy největší nárůst zaznamenala tradičně vánoční sezona. To potvrzovalo období mezi říjnem a prosincem roku 2020, kdy Češi utratili na internetu za dárky přes 65 miliard korun.
Do výzvy se s námi přihlásilo dalších 17 předních českých a slovenských agentur. Konečné umístění mezi firmami ovlivňovaly 2 faktory.
Výsledky nebyly do poslední chvíle jisté. Google s námi sdílel průběžné umístění firem každých 14 dnů a pořadí bylo velmi vyrovnané. O to víc si ceníme konečného výsledku, který prokázal výbornou práci našich specialistů.
Moc děkujeme společnosti Google za ocenění a těšíme se na další akce v budoucnu.
Dominantní globální postavení Google asi nikoho nepřekvapí. Pokud však máte ambici efektivně inzerovat v České republice, zaměřením pouze na tento kan...
čístNetradiční a v klidu domova. Letošní Valentýn stráví Češi jinak než v minulých letech.
čístMezi jeho hlavní úkoly bude patřit vytvoření komplexního systému pro práci s talenty, rozvoj motivačního programu a prohloubení práce se zpětnou vazbo...
čístZískání nového zákazníka je 5× dražší než udržení stávajícího. Přesto zákaznickou retenci naplno řeší jen minimum českých firem.
číst