Inteligentní emailový marketing

na Retail Summit 2013

Jan Penkala představil na konferenci Retail Summit 2013 nástroj, který výrazně posiluje obraty. Inteligentní emailing pomáhá udržet zákazníka, který již nakoupil. Tento způsob je efektivnější a levnější než snahy o přivádění neustále nových zákazníků.

 

Retail Summit – inteligentní emailový marketing from acomwareonline

 

 

Další příspěvky

BING JE V ČESKU I NA SLOVENSKU NA HISTORICKÉM MAXIMU. VYPLATÍ SE ALE INVESTICE DO VYHLEDÁVACÍ REKLAMY MICROSOFT ADS?

BING JE V ČESKU I NA SLOVENSKU NA HISTORICKÉM MAXIMU. VYPLATÍ SE ALE INVESTICE DO VYHLEDÁVACÍ REKLAMY MICROSOFT ADS?

Dominantní globální postavení Google asi nikoho nepřekvapí. Pokud však máte ambici efektivně inzerovat v České republice, zaměřením pouze na tento kan...

číst
Internetový obchod s tváří

Internetový obchod s tváří

Internetový obchod s tváří – případová studie Armed.cz představena na konferenci ShopRoku 2012. Úspěšný e-shop s army vybavením představil Ondřej Kleg...

číst
Zkoušení zboží na pobočkách je neekonomické a časově náročné

Zkoušení zboží na pobočkách je neekonomické a časově náročné

Na tom, že zkoušení zboží na pobočkách je neekonomické a časově náročné, se shodli obchodní šéfové DPD – Ondřej Vaňha a Uloženky – Karel Pěnka, které ...

číst
IKEA: Zákazník rozhoduje o tom, jak se bude komunikovat

IKEA: Zákazník rozhoduje o tom, jak se bude komunikovat

Rozhovor s Radkem Pazourem z IKEA po listopadovém panelu na téma zákazník, který s námi spolupořádal APEK. Radek Pazour přiblížil, kdy IKEA plánuje sp...

číst