Jan Penkala představil na konferenci Retail Summit 2013 nástroj, který výrazně posiluje obraty. Inteligentní emailing pomáhá udržet zákazníka, který již nakoupil. Tento způsob je efektivnější a levnější než snahy o přivádění neustále nových zákazníků.
Dominantní globální postavení Google asi nikoho nepřekvapí. Pokud však máte ambici efektivně inzerovat v České republice, zaměřením pouze na tento kan...
čístInternetový obchod s tváří – případová studie Armed.cz představena na konferenci ShopRoku 2012. Úspěšný e-shop s army vybavením představil Ondřej Kleg...
čístNa tom, že zkoušení zboží na pobočkách je neekonomické a časově náročné, se shodli obchodní šéfové DPD – Ondřej Vaňha a Uloženky – Karel Pěnka, které ...
čístRozhovor s Radkem Pazourem z IKEA po listopadovém panelu na téma zákazník, který s námi spolupořádal APEK. Radek Pazour přiblížil, kdy IKEA plánuje sp...
číst