Ivona Ševčíková vede v Acomware oddělení zákaznické retence a zkušeností

Novou posilou konzultační společnosti Acomware je Ivona Ševčíková. Na pozici Head of Customer Retention & Experience se věnuje rozvoji nového oddělení zákaznické retence a zkušeností.

Ivona Ševčíková přišla do Acomware ze společnosti Europeum Praha, a. s., kde na pozici Chief Technical Officer vedla oddělení IT a Servisní implementace. Mezi její významné zákazníky patřily například Česká spořitelna, ČSOB, ČEZ, Pražská energetika, Generali a další. V minulosti působila také v digitální agentuře Performio jako Head of Analytics and Data-mining.

Do Acomware přilákala Ivonu Ševčíkovou možnost pracovat s nejmodernějšími technologiemi a vize aktivně využívat data o zákaznících. „Reklamní komunikaci musejí zákazníci našich klientů vnímat jako pomocníka ve svém nákupním rozhodování, nikoliv jako otravnou reklamu, které se je potřeba zbavit,“ vysvětluje svou vizi.

Oddělení zákaznické retence a zkušeností vzniklo v létě letošního roku na základech původního oddělení e-mailingu. „Snažíme se, aby naši klienti začali vnímat širší možnosti využití zákaznické databáze. V praxi totiž nejde o zasílání prvoplánových reklamních sdělení, ale individuálně cílenou komunikaci postavenou na datech. Ta dokáže zvýšit zákaznickou spokojenost, a tím i opakované tržby. Právě proto jsem velmi rád, že se Ivona stala naší kolegyní. Její zkušenosti z oblasti práce s daty a analytikou jsou obrovské,“ vysvětluje David Vurma, CEO společnosti Acomware.

Základem pro fungování oddělení je správná analýza chování zákazníků v online i offline světě. Acomware k tomu využívá nejmodernější technologie na poli Customer Data Platforem a marketingové automatizace, jako je například Exponea, Acoustic IBM, případně vlastní CDP technologii. Ty následně upravuje pro potřeby svých klientů. Důležitou roli hrají také Big Data technologie jako Google Big Query, Google AI Platform, Recommendations AI či technologie v rámci Amazon Web Services.


KONTAKT PRO MÉDIA

Kamil Gric

kamil.gric@acomware.cz

+420 737 289 527

 


O SPOLEČNOSTI ACOMWARE

Acomware je specializovaná konzultační společnost pro e-commerce a digitální marketing. Od roku 2002 pomáhá firmám, aby v jeho prostředí dosahovaly co nejlepších výsledků. Zvyšuje prodeje, buduje nové značky nebo zlepšuje péči o zákazníky. Služby společnosti využívají obchodní řetězce, e-shopy i výrobní firmy.

Česká e-commerce scéna je pro Acomware domovem, který se snaží aktivně rozvíjet a kultivovat. Podílí se na vývoji a implementaci nových nástrojů a technologií, školí odborníky i nadšence. Na webu www.acomware.cz publikuje unikátní výzkumy a studie. Je pořadatelem konferencí Performance 2020, Emailing 2020 a cyklu diskuzí Eshopista.

Další příspěvky

BING JE V ČESKU I NA SLOVENSKU NA HISTORICKÉM MAXIMU. VYPLATÍ SE ALE INVESTICE DO VYHLEDÁVACÍ REKLAMY MICROSOFT ADS?

BING JE V ČESKU I NA SLOVENSKU NA HISTORICKÉM MAXIMU. VYPLATÍ SE ALE INVESTICE DO VYHLEDÁVACÍ REKLAMY MICROSOFT ADS?

Dominantní globální postavení Google asi nikoho nepřekvapí. Pokud však máte ambici efektivně inzerovat v České republice, zaměřením pouze na tento kan...

číst
Češi si letos nechají vánoční dárky přivézt domů. Tlak na dopravu bude extrémní

Češi si letos nechají vánoční dárky přivézt domů. Tlak na dopravu bude extrémní

Češi si letos nechají raději vánoční dárky přivézt domů, než aby si je sami vyzvedli. Vyplývá to z ankety konzultační společnosti Acomware u vybraných...

číst
Acomware posiluje. Pozici Performance Strategist obsadil František Florián

Acomware posiluje. Pozici Performance Strategist obsadil František Florián

Na pozici Performance Strategist v konzultační společnosti Acomware nově pracuje František Florián. Na starosti bude mít tvorbu performance strategií ...

číst
Mladí při nakupování využívají moderní technologie, starší generace vyžaduje kvalitní informace

Mladí při nakupování využívají moderní technologie, starší generace vyžaduje kvalitní informace

Přístup k nakupování se napříč generacemi liší. Mladí lidé se oproti starším lépe vyznají v moderních technologiích obchodníků a častěji je také využí...

číst