„Já tu nápovědu nečtu“ aneb Proč je dobré být na workshopu o Zboží.cz

Více než šedesát e-shopistů se zúčastnilo workshopu na Zboží.cz v Brně a Ostravě.  Prezentace zástupců Zboží.cz, manažerky služby Štěpánky Kovaříkové a produktového manažera Martina Slavíka, byly přerušovány častými dotazy účastníků.  

Možnost pokládat otázky využily obě strany – nejčastěji se dotazy týkaly zalistování produktů do kategorií, dohledatelnosti jednotlivých produktů či ceny za proklik.

„Neustále pracujeme na kvalitě vyhledávání a zlepšení produktové databáze,“ řekl Martin Slavík na obou setkáních.

Já tu nápovědu nečtu (1)


Jak nastavit optimální cenu za proklik?

Zboží.cz také představilo případovou studii na téma aukčních prokliků a jejich vlivu na pozice a odchozí návštěvníky do e-shopu. Shopaře také seznámili s jednoduchým nástrojem administrace Zboží.cz, který pomůže nastavit optimální cenu za proklik.

„Jsme rádi za účast všech aktivních e-shopařů. Další mají možnost na dalších dvou pražských termínech,“ uvedla Štěpánka Kovaříková.


Já tu nápovědu nečtu (2)

Dvě ceny v košíku? Nejrychlejší cesta ke ztracení zákazníka

V druhé části workshopů vystoupil Jan Penkala s netypickou prezentací – náhodně vybral dvacet z přítomných e-shopů a ke screenům jejich detailu produktu a košíku přidal své připomínky a konkrétní rady na zlepšení.

​Přítomní e-shopisté tak měli jasné návody na zlepšení svých stránek. Zároveň se dozvěděli i obecné postupy optimalizace detailu produktu a košíku včetně ekonomických dopadů.

Jana Penkalu můžete zítra potkat na semináři pro APEK či na některém z našich workshopůOPEN.