Více než šedesát e-shopistů se zúčastnilo workshopu na Zboží.cz v Brně a Ostravě. Prezentace zástupců Zboží.cz, manažerky služby Štěpánky Kovaříkové a produktového manažera Martina Slavíka, byly přerušovány častými dotazy účastníků.
Možnost pokládat otázky využily obě strany – nejčastěji se dotazy týkaly zalistování produktů do kategorií, dohledatelnosti jednotlivých produktů či ceny za proklik.
„Neustále pracujeme na kvalitě vyhledávání a zlepšení produktové databáze,“ řekl Martin Slavík na obou setkáních.
Zboží.cz také představilo případovou studii na téma aukčních prokliků a jejich vlivu na pozice a odchozí návštěvníky do e-shopu. Shopaře také seznámili s jednoduchým nástrojem administrace Zboží.cz, který pomůže nastavit optimální cenu za proklik.
„Jsme rádi za účast všech aktivních e-shopařů. Další mají možnost na dalších dvou pražských termínech,“ uvedla Štěpánka Kovaříková.
V druhé části workshopů vystoupil Jan Penkala s netypickou prezentací – náhodně vybral dvacet z přítomných e-shopů a ke screenům jejich detailu produktu a košíku přidal své připomínky a konkrétní rady na zlepšení.
Přítomní e-shopisté tak měli jasné návody na zlepšení svých stránek. Zároveň se dozvěděli i obecné postupy optimalizace detailu produktu a košíku včetně ekonomických dopadů.
Jana Penkalu můžete zítra potkat na semináři pro APEK či na některém z našich workshopůOPEN.