Oddělení HR má v konzultační společnosti Acomware nově na starosti Josef Marek. Mezi jeho hlavní úkoly bude patřit vytvoření komplexního systému pro práci s talenty, rozvoj motivačního programu a prohloubení práce se zpětnou vazbou a kompetencemi pro jednotlivé pracovní pozice.
Josef Marek přišel do Acomware z telekomunikační společnost Nordic Telecom, u níž měl v pozici Recruitment Leadera na starosti kompletní náborový proces. Předtím působil v odnoži jedné z největších světových pracovních agentur Manpower jako IT Recruitment Consultant.
V Acomware na pozici HR Business Partner nahrazuje Kateřinu Bláhovou, která vedla HR oddělení v posledních 3 letech. Pro Marka jde po IT a telekomunikacích o posun do nového segmentu e-commerce a digitálního marketingu. „Marketing je oblast, která mě velmi zajímá. V oboru nejsem nováčkem. Už před nástupem do Acomware jsem měl několik soukromých projektů v oblasti online marketingu, proto u mě zaměření firmy silně rezonovalo,“ vysvětluje Josef Marek.
Marek v Acomware naváže na práci své předchůdkyně. „Fungování HR a náboru je v Acomware nastaveno velmi dobře. Budu se proto snažit zapracovat na detailech, na něž se občas zapomíná. Typicky jde o to, aby nábor nebyl stresová záležitost, ale pozitivní zážitek pro obě strany, z něhož v ideálním případě vzejde zajímavá spolupráce,“ dodává.
„Myslím, že jsme v Acomware v rámci HR ušli společně s Kačkou Bláhovou obrovský kus cesty. Nyní se chceme posunout ještě dále například v práci se soft skills. Věříme, že Pepa posune naše HR směrem, který jsme si vytyčili,“ dodává CEO David Vurma. Podle něj se chce firma letos dále zaměřit na další posilování v oblasti performance marketingu, sociálních médií a kreativy. A rovněž na budování pozic, které souvisejí s marketingovou automatizací a datovou analytiku, což jsou shodně jedny z nejrychleji rostoucích segmentů v rámci společnosti.
Kamil Gric
+420 737 289 527
Acomware je specializovaná konzultační společnost pro e-commerce a digitální marketing. Od roku 2002 pomáhá firmám, aby v jeho prostředí dosahovaly co nejlepších výsledků. Zvyšuje prodeje, buduje nové značky nebo zlepšuje péči o zákazníky. Služby společnosti využívají obchodní řetězce, e-shopy i výrobní firmy.
Česká e-commerce scéna je pro Acomware domovem, který se snaží aktivně rozvíjet a kultivovat. Podílí se na vývoji a implementaci nových nástrojů a technologií, školí odborníky i nadšence. Na webu www.acomware.cz publikuje unikátní výzkumy a studie. Je pořadatelem cyklu diskuzí Eshopista.
Dominantní globální postavení Google asi nikoho nepřekvapí. Pokud však máte ambici efektivně inzerovat v České republice, zaměřením pouze na tento kan...
čístZískání nového zákazníka je 5× dražší než udržení stávajícího. Přesto zákaznickou retenci naplno řeší jen minimum českých firem.
čístKonzultační společnost Acomware, která se zaměřuje na digitální marketing a e-commerce, zvítězila ve výběrovém řízení na správu sociálních sítí Česká ...
čístNovou posilou konzultační společnosti Acomware je Ivona Ševčíková. Na pozici Head of Customer Retention & Experience se věnuje rozvoji nového oddělení...
číst