Odbornou porotu pod vedením Luboše Plotěného zaujala v soutěži WebTop100 naše kampaň pro e-shop HUDY, která rozesílá jednotlivým příjemcům personalizované newslettery s ohledem na počasí. Podle toho, zda se blíží déšť, sníh, horko nebo silnější vítr, nabízí e-shop svým zákazníkům adekvátní oblečení. E-mail zohledňuje také to, co si zákazník v poslední době prohlížel, nebo ho oslovuje e-mailem. Kreativa je upravována také podle pohlaví adresáta.
Open rate u rozesílek založených na předpovědi počasí byla do o 30 % vyšší než u ostatních newsletterů, které HUDY posílá. Z hlediska tržeb, návštěvnosti i výše průměrné objednávky jde dokonce o 3. nejúspěšnější e-mailovou kampaň e-shopu.
WebTop100 každoročně oceňuje nejlepší digitální projekty v desíti různých kategoriích. Vybírá přitom z více než 200 přihlášených projektů. V loňském ročníku se naše kampaně pro klienty UrbanStore.cz a TESCOMA umístily na prvních dvou místech v kategorii e-mailových kampaní.