Novým Head of Performance agentury Acomware je Vladimír Spurný

Vedení performance týmu jedné z největších českých agentur pro digitální marketing a e-commerce převzal Vladimír Spurný.

Na pozici si nese zkušenosti z product managementu, projektování a marketingu ze společností jako Seznam.cz, AAA Auto, Alza, Rohlík nebo MarketUP. V Acomware bude mít kromě vedení týmu na starosti i další rozvoj v oblasti automatizace a zákaznické retence.

Do agenturního performance týmu spadají kromě PPC specialistů také SEO specialisté a weboví analytici. Dále pak dynamicky se rozvíjející UX a marketingová automatizace.

Celý tým performance se neustále rozrůstá. Naší vizí je ještě více semknout performance s dalšími odděleními, tak abychom propojení dat zákaznických databází využili k ještě většímu zlepšení návratnosti investic pro naše klienty. Jednou z věcí, která nás u Vládi oslovila je jeho byznysový pohled na performance marketing. To je pro nás zásadní věc,“ dodává k nové posile David Vurma, CEO Acomware.

Nové výzvy a možnost podílet se na rozvoji byly právě těmi důvody, které Spurného do agentury přilákaly. „Jsem rád, že se mohu podílet na rozvoji firmy a tvorbě strategií pro klienty,“ vysvětluje Spurný.

V Acomware také oceňuje vysokou odbornost týmu.Filozofie agentury je založena na tom, že klientům na poli e-commerce a marketingu poskytujeme služby na té nejvyšší úrovni. A klademe velký důraz na neustálé vzdělávání našich lidí v týmu, kteří sledují novinky a trendy, a naše klienty tak mohou neustále posouvat kupředu,“ dodává Spurný.

Kontakt pro média:
Jitka Gráfová
jitka.grafova@acomware.cz


O společnosti Acomware:
Acomware je marketingová agentura pro oblast e-commerce a digitální marketing. Na trhu působí 20 let a pomáhá firmám, aby v jeho prostředí dosahovaly co nejlepších výsledků. Zvyšuje prodeje, buduje nové značky nebo zlepšuje péči o zákazníky. Připravuje personalizované kampaně zákazníkům přímo na míru, vytváří obsah, který zaujme, natáčí videospoty, stará se klientům o sociální sítě a zajišťuje nákup mediálního prostoru.

Se společností Google pak Acomware udržuje prémiové partnerství a patří tak k 3 % českých agentur s exkluzivními přístupy k datům o uživatelích z celého světa. Služby společnosti využívají obchodní řetězce, e-shopy i výrobní firmy. Česká e-commerce scéna je pro Acomware domovem, který se snaží aktivně rozvíjet a kultivovat. Podílí se na vývoji a implementaci nových nástrojů a technologií, školí odborníky i nadšence. Je pořadatelem cyklu diskuzí Eshopista.