Obrat Acomware poprvé přesáhl 250 milionů korun.

Firma investuje do nových projektů

Konzultační společnost Acomware, která se zaměřuje na digitální marketing a e-commerce, dosáhla v roce 2019 obratu 252 milionů korun. V meziročním srovnání jde o růst ve výši 25 procent. Za rekordními výsledky stojí nárůst počtu zakázek i úspěšné rozšíření služeb. Také v letošním roce se firmě daří a investuje do dalšího rozvoje.

Loňský rok byl u konzultační společnosti Acomware rekordní díky rozšíření služeb, stabilní bázi zákazníků i vysoké úspěšnosti v získávání nových klientů. „Naši klienti neustále rostou a my s nimi,“ říká David Vurma, CEO společnosti. „Naše loňské cíle byly ambiciózní, ale stejně jako v předchozích letech se nám je podařilo splnit. Vděčíme za to hlavně komplexnosti našich služeb. Víc a víc oslovujeme zákazníky, kteří potřebují kromě výkonnosti efektivně řešit také retenci nebo vlastní značku,“ doplňuje Vurma.

Letošní složitá situace na trhu se Acomware významněji nedotkla. „Jako zřejmě každá agentura jsme dopady koronaviru pocítili a museli jsme se krátkodobě trochu uskromnit. Jsme ale zdravá firma se silným finančním zázemím. Proto dokážeme podobné výzvy zvládnout,“ říká Vurma, podle kterého se firmě v době nouzového stavu podařilo zrychlit přípravy nových strategických projektů.

Acomware nově vyvíjí vlastní produkty zaměřené na e-commerce. Jedním z příkladu je vlastní zbožový srovnávač, který aktuálně připravuje. Již na jaře firma spustila Comparison Shopping Services (CSS) program, který klientům šetří 20 % z ceny Google Shopping kampaní. „Velkým tématem je letos také schopnost firem vytěžit stávající databázi zákazníků. Této oblasti se věnujeme v novém oddělení zákaznické retence a zkušenosti,“ doplňuje Vurma. Na podzim firma chystá další novinky v čele s expanzí do zahraničí.

Acomware patří z hlediska výše obratu i rozsahu služeb mezi největší konzultační společnosti zaměřené na oblast e-commerce a digitálního marketingu v Česku. Mezi jeho zákazníky patří vedle klasických e-shopů také významné retailové a výrobní firmy. S digitálním marketingem pomáhá například společnostem Air Bank, Astratex, Office Depot, Sconto, Sportisimo nebo TESCOMA.


KONTAKT PRO MÉDIA

Kamil Gric

kamil.gric@acomware.cz

+420 737 289 527

 


O SPOLEČNOSTI ACOMWARE

Acomware je specializovaná konzultační společnost pro e-commerce a digitální marketing. Od roku 2002 pomáhá firmám, aby v jeho prostředí dosahovaly co nejlepších výsledků. Zvyšuje prodeje, buduje nové značky nebo zlepšuje péči o zákazníky. Služby společnosti využívají obchodní řetězce, e-shopy i výrobní firmy.

Česká e-commerce scéna je pro Acomware domovem, který se snaží aktivně rozvíjet a kultivovat. Podílí se na vývoji a implementaci nových nástrojů a technologií, školí odborníky i nadšence. Na webu www.acomware.cz publikuje unikátní výzkumy a studie. Je pořadatelem konferencí Performance 2020, Emailing 2020 a cyklu diskuzí Eshopista.

Další příspěvky

BING JE V ČESKU I NA SLOVENSKU NA HISTORICKÉM MAXIMU. VYPLATÍ SE ALE INVESTICE DO VYHLEDÁVACÍ REKLAMY MICROSOFT ADS?

BING JE V ČESKU I NA SLOVENSKU NA HISTORICKÉM MAXIMU. VYPLATÍ SE ALE INVESTICE DO VYHLEDÁVACÍ REKLAMY MICROSOFT ADS?

Dominantní globální postavení Google asi nikoho nepřekvapí. Pokud však máte ambici efektivně inzerovat v České republice, zaměřením pouze na tento kan...

číst
Spořiví Češi. Už 58 % má zkušenost s nákupem v zahraničním e-shopu

Spořiví Češi. Už 58 % má zkušenost s nákupem v zahraničním e-shopu

Už 58 % Čechů má osobní zkušenost s nákupem zboží v zahraničním e-shopu a 22 % z nich zde dokonce nakupuje pravidelně.

číst
Spustili jsme nový CSS program. Majitelům e-shopů zlevní proklik o 20 %

Spustili jsme nový CSS program. Majitelům e-shopů zlevní proklik o 20 %

V Acomware jsme splnili podmínky, abychom se stali CSS partnerem Googlu. Díky tomu našim klientům nabízíme exkluzivní 20 % slevu v Google Shopping kam...

číst
Datuj zdarma, buduj vztahy. Připravili jsme kampaň pro MOBIL.CZ

Datuj zdarma, buduj vztahy. Připravili jsme kampaň pro MOBIL.CZ

Spustili jsme pro MOBIL.CZ novou reklamní kampaň s claimem „Datuj zdarma, buduj vztahy“. Ambasadorem značky zůstává Jakub Kohák.

číst