Máme obrovskou radost. Naše kreativní agentura Blueglue získala bronz v soutěži Internet Effectiveness Awards 2022 za kampaň Až vyrostu pro SpokojenyPes.cz, a to v kategorii Spotřební a rychloobrátkové zboží.
Cílem kampaně bylo zvýšení povědomí o značce na českém trhu mezi majiteli čtyřnohých mazlíčků.
Až vyrostu… aneb vlídná kampaň s psími hrdiny
Tento vlídný kreativní koncept vznikl na základě patálií, které zažívají majitelé psů, a pohrál si s myšlenkou, čím vším chtějí psi být, až vyrostou. Kampaň vychází z toho, že každé štěně provádí spoustu „lotrovin“, které mohou odkazovat na jeho vysněné „povolání“. Může tak být popelářem, truhlářem, spisovatelem nebo astronautem.
Kampaň běžela v televizi, na sociálních sítích, YouTube, CLV v metru a na strategických místech hl. města Prahy s odkazem na edukativní landing page azvyrostu.cz popisující jednotlivá psí plemena dle profesí.
Náročná produkce se štěňaty i zapojení fanoušků
Do přípravy kampaně jsme organicky zapojili i zákazníky a fanoušky na sociálních sítích. Sdíleli s námi zkušenosti, co doma provedli jejich chlupáči, když tam byli sami. „Samotná produkce byla velmi unikátní a náročná, vzhledem k tomu, že štěněti jednoduše neřeknete, kam se má postavit a co má udělat. Na place ve studiu s vlastním set designem pro jednotlivé profese vznikly veškeré materiály pro spoty, print a online, které se dodělávaly do finální podoby v postprodukci,“ říká ředitel kreativní agentury Blueglue Pavel Paradýs.
A kromě toho všeho jsme měli i skvělý voiceover! „Při produkci kampaně jsem si splnil sen i já. Proč? Protože kampaň namlouvá například Hermiona Granger, Barney Stinson, Shrek a Marsellus Wallace,“ doplnil Tomáš Haškovec, marketingový ředitel SpokojenyPes.cz.
Výsledky – nárůst povědomí o značce i objednávek
Primárním cílem kampaně bylo zvýšení povědomí o značce na českém trhu mezi majiteli čtyřnohých mazlíčků. To se podařilo a výsledky předčily očekávání.
„Kromě zvýšení povědomí o značce přinesla kampaň spoustu pozitivních reakcí z řad stávajících i nových zákazníků, pozitivně se to odrazilo i v nárůstu meziroční hledanosti značky o téměř 50 procent. A to, co nás i klienta velmi potěšilo, byl i vliv na výkon, kdy počet objednávek vzrostl téměř o 20 procent v období, kdy se většina e-commerce propadla,“ dodává Pavel Paradýs.
Poděkování za toto ocenění patří klientovi za důvěru a velkou otevřenost novým nápadům, ale hlavně našim kolegům, kteří kampaň vymysleli a zrealizalovali.
Kontakt pro média:
Jitka Gráfová, Marketing Communications Manager,
jitka.grafova@acomware.cz