Ze soutěže IMC Czech Awards jsme si odnesli dvě stříbrná ocenění a opravdu nás to hodně potěšilo.
Za Acomware jsme získali stříbro v kategorii Přímá B2B a B2C komunikace za kampaně pro Astratex. Naším cílem bylo posunout kampaně mimo obvyklou sféru, proto jsme v nich oslovili zákazníky Astratexu, kteří nakoupili poprvé, ale i ty již delší čas neaktivní, k nimž jsme začali opět hledat cestu.
„Kampaně jsme realizovali pomocí top CDP platformy Bloomreach Engagement / Exponea. Chytrá kombinace zajímavých online kanálů jako SMS či e-mailing, nápad vrátit se ke klasickým papírovým dopisům, zapojení jemné kreativy, která byla ušita každému zákazníkovi na míru, a to vše automatizované v této top platformě – to byl onen recept, který se vyplatil a přinesl zajímavé byznys výsledky,“ prozrazuje Ivona Ševčíková, Head of Customer Retention & Experience v Acomware.
Bodovala i naše kreativní agentura Blueglue
V IMC Czech Awards uspěla i naše kreativní agentura Blueglue, která získala stříbro v kategorii Budování značky za kampaň pro Spokojenypes.cz.
Koncept kampaně Až vyrostu vznikl na základě patálií, které zažívají majitelé psů. Kampaň vychází z toho, že každé štěně provádí spoustu „lotrovin“, které mohou odkazovat na jeho vysněné „povolání“.
Cílem kampaně bylo zvýšení povědomí o značce na českém trhu mezi majiteli čtyřnohých mazlíčků. Kampaň běžela v televizi, na sociálních sítích, YouTube, CLV v metru a na strategických místech hl. města Prahy s odkazem na edukativní landing page azvyrostu.cz popisující jednotlivá psí plemena dle profesí s doporučeným výběrem sortimentu z e-shopu.
Do samotné přípravy kampaně se na základě výzvy organicky zapojili i zákazníci a fanoušci na sociálních sítích. Sdíleli své zkušenosti, co jejich chlupáči provedli doma, když tam byli sami.
„Kromě toho, že jsme získali velkou spoustu pozitivního feedbacku i od lidí, kteří nejsou zákazníky nebo neznali produkt/značku, kampaň přinesla i velké nárůsty hledanosti, zvýšení konverzního poměru a výrazné zvýšení počtu objednávek,“ uvádí Head of Blueglue Pavel Paradýs.
Poděkování za tato ocenění patří nejen klientům za důvěru či porotcům, ale hlavně všem našim kolegům, kteří na kampaních pracovali.