Jaké e-shopy jsou na tom nejhůře – ty malé, specializované, velcí hráči na trhu nebo středně velké e-shopy? Dochází ke konsolidaci počtu e-shopů? A jak to vypadá v segmentu potravin?
Podívejte se také na další videa z panelové diskuse – na prezentaci průzkumu Jak se vidí e-shopy v roce 2014 a jak e-shopy investují do skladových zásob a logistiky.
Tomáš Braverman / Heureka.cz
Šéf nejsilnějšího českého cenového porovnavače dříve působil jako výkonný ředitel operací firmy Internet Retail na Slovensku a v Polsku. Heureka.cz je největší tuzemský srovnávač zboží, udávající směr české e-commerce. Člen nadnárodního uskupení Allegro Group.
Jan Vetyška / APEK
Od roku 2006 je výkonným ředitelem Asociace pro elektronickou komerci. Stará se o rozvoj české e-commerce a zajímají ho online marketingové trendy. Dříve pracoval ve společnostech Internet Info a Economia Online. APEK je sdružení 313 firem, podnikatelů a odborníků v e-commerce. Byla založena v r. 1998 jako nezávislá organizace podporující rozvoj elektronického obchodu v ČR.
Miroslav Černý / TESCO
Marketingový manažer TESCO Stores ČR, ve společnosti působí 7 let. Dříve pracoval pro Vitanu, Nestlé či telefonního operátora Oscar (později Vodafone). TESCO patří mezi největší maloobchodní prodejce na českém trhu. Poměrně nedávno spustilo také první internetový obchod s potravinami v České republice.
Jan Penkala / ACOMWARE
Honza je ředitelem společnosti ACOMWARE, ve které působí již více jak 7 let. Má na starosti službu inteligentní e-mailing a také rozvíjí odborné znalosti ve společnosti a určuje strategii pro e-shopy i retailery na poli e-commerce. ACOMWARE je konzultační společnost orientující se na oblast e-commerce. Zaměřuje se především na e-commerce poradenství, zvyšování návštěvnosti, obchodní výkonnosti a inteligentní emailing.
Josef Mech / SportObchod.cz
Od roku 2002 působí ve SportObchod.cz, druhým rokem pak jak sám uvádí jako principál (Managing Partner). Vystudoval ekonomickou fakultu Masarykovy Univerzity v Brně. SportObchod.cz je jeden z největších e-shopů se sportovním vybavením na poli české e-commerce, dvojnásobný vítěz soutěže nejlepších e-shopů ShopRoku.
Filip Černý / Kytary.cz
Dříve působil např. ve společnosti Ogilvy, nyní již sedmým rokem pracuje jako marketingový manažer největšího českého e-prodejce hudebních nástrojů Kytary.cz. Kytary.cz je největší český e-shop s hudebními nástroji – na poli e-commerce působí již od roku 2000. Denně ho navštíví přes 10 000 unikátních zákazníků.
Jan Svoboda / ACOMWARE
Honza Svoboda je dřívějším zakladatelem a ředitelem společnosti NetDirect s.r.o., která se za jeho působení stala nejvýznamnějším středoevropským výrobcem e-shopů. Následně působil ve funkci jednatele ve společnosti Allegro Group CZ, s.r.o. V současné době působí v ACOMWARE jako Manager pro e-commerce partnery.
Dominantní globální postavení Google asi nikoho nepřekvapí. Pokud však máte ambici efektivně inzerovat v České republice, zaměřením pouze na tento kan...
čístPrezentace průzkumu mezi 137 českými e-shopy, který jsme realizovali v únoru 2014. Prezentuje Ondřej Klega na panelové diskusi E-commerce 2014.
čístVe středu 11. září přednášel Honza Fencík na školení APEKu o novinkách v PPC reklamě a změnách v nákupu reklamních ploch a cílení. Školení bylo rozděl...
čístDíky upavené metodice započítává od letošního roku NetMonitor do celkové návštěvnosti českého internetu i čas a aktivitu strávené na webech, které nej...
číst