Panel E-commerce 2014

Skladování a logistika

Je nejslabším článkem českých e-shopů logistika? Do čeho v poslední době investovaly e-shopy Kytary.cz a Sportobchod.cz? A začnou tuzemští internetoví prodejci při tvorbě skladových zásob více využívat historická data?

 

 

Podívejte se také na další videa z panelové diskuse – na prezentaci průzkumu Jak se vidí e-shopy v roce 2014 a jaká je konkurence na českém online trhu.

 

Spíkři panelové diskuse

Tomáš Braverman

Tomáš Braverman / Heureka.cz

Šéf nejsilnějšího českého cenového porovnavače dříve působil jako výkonný ředitel operací firmy Internet Retail na Slovensku a v Polsku. Heureka.cz je největší tuzemský srovnávač zboží, udávající směr české e-commerce. Člen nadnárodního uskupení Allegro Group.

 

Jan Vetyška

Jan Vetyška / APEK

Od roku 2006 je výkonným ředitelem Asociace pro elektronickou komerci. Stará se o rozvoj české e-commerce a zajímají ho online marketingové trendy. Dříve pracoval ve společnostech Internet Info a Economia Online. APEK je sdružení 313 firem, podnikatelů a odborníků v e-commerce. Byla založena v r. 1998 jako nezávislá organizace podporující rozvoj elektronického obchodu v ČR.

 

Miroslav Černý

Miroslav Černý / TESCO

Marketingový manažer TESCO Stores ČR, ve společnosti působí 7 let. Dříve pracoval pro Vitanu, Nestlé či telefonního operátora Oscar (později Vodafone). ​TESCO patří mezi největší maloobchodní prodejce na českém trhu. Poměrně nedávno spustilo také první internetový obchod s potravinami v České republice.

 

Jan Penkala

Jan Penkala / ACOMWARE

Honza je ředitelem společnosti ACOMWARE, ve které působí již více jak 7 let. Má na starosti službu inteligentní e-mailing a také rozvíjí odborné znalosti ve společnosti a určuje strategii pro e-shopy i retailery na poli e-commerce. ACOMWARE je konzultační společnost orientující se na oblast e-commerce. Zaměřuje se především na e-commerce poradenství, zvyšování návštěvnosti, obchodní výkonnosti a inteligentní emailing.

 

Josef Mech

Josef Mech / SportObchod.cz

Od roku 2002 působí ve SportObchod.cz, druhým rokem pak jak sám uvádí jako principál (Managing Partner). Vystudoval ekonomickou fakultu Masarykovy Univerzity v Brně. ​SportObchod.cz je jeden z největších e-shopů se sportovním vybavením na poli české e-commerce, dvojnásobný vítěz soutěže nejlepších e-shopů ShopRoku.

 

Filip Černý

Filip Černý / Kytary.cz

Dříve působil např. ve společnosti Ogilvy, nyní již sedmým rokem pracuje jako marketingový manažer největšího českého e-prodejce hudebních nástrojů Kytary.cz. Kytary.cz je největší český e-shop s hudebními nástroji – na poli e-commerce působí již od roku 2000. Denně ho navštíví přes 10 000 unikátních zákazníků.

 

Moderátor panelu

svoboda

​Jan Svoboda / ACOMWARE

Honza Svoboda je dřívějším zakladatelem a ředitelem společnosti NetDirect s.r.o., která se za jeho působení stala nejvýznamnějším středoevropským výrobcem e-shopů. Následně působil ve funkci jednatele ve společnosti Allegro Group CZ, s.r.o. V současné době působí v ACOMWARE jako Manager pro e-commerce partnery.

 

Další příspěvky

BING JE V ČESKU I NA SLOVENSKU NA HISTORICKÉM MAXIMU. VYPLATÍ SE ALE INVESTICE DO VYHLEDÁVACÍ REKLAMY MICROSOFT ADS?

BING JE V ČESKU I NA SLOVENSKU NA HISTORICKÉM MAXIMU. VYPLATÍ SE ALE INVESTICE DO VYHLEDÁVACÍ REKLAMY MICROSOFT ADS?

Dominantní globální postavení Google asi nikoho nepřekvapí. Pokud však máte ambici efektivně inzerovat v České republice, zaměřením pouze na tento kan...

číst
Panel E-commerce 2014: Konkurence v českém onlinu

Panel E-commerce 2014: Konkurence v českém onlinu

Jaké e-shopy jsou na tom nejhůře – ty malé, specializované, velcí hráči na trhu nebo středně velké e-shopy? Dochází ke konsolidaci počtu e-shopů? A ja...

číst
Ondřej Klega: Prezentace studie Jak se vidí e-shopy v roce 2014

Ondřej Klega: Prezentace studie Jak se vidí e-shopy v roce 2014

Prezentace průzkumu mezi 137 českými e-shopy, který jsme realizovali v únoru 2014. Prezentuje Ondřej Klega na panelové diskusi E-commerce 2014.

číst
Novinky v PPC reklamě

Novinky v PPC reklamě

Ve středu 11. září přednášel Honza Fencík na školení APEKu o novinkách v PPC reklamě a změnách v nákupu reklamních ploch a cílení. Školení bylo rozděl...

číst