Panel Zákazník: Jak získat nového zákazníka?

Jakým způsobem získat nového zákazníka a co udělat pro jeho udržení? Podle jakých kritérií v IKEA, Datartu či CZC segmentují své zákazníky do skupin a jaké jsou rozdíly mezi chováním zákazníka na prodejně a na e-shopu? Odpověděli spíkři na panelové diskusi pořádané společně s APEKem.

Segmentace zákazníků a rozdíly mezi retailem a onlinem

 

 

Jak získat nového zákazníka?

 

Spíkři panelové diskuse

Radek Pazour

Radek Pazour

IKEA

Customer relations manager v IKEA pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko. Své zkušenosti ve vztahu k zákazníkům čerpá v IKEA již více než 15 let, ve společnosti působí od roku 1998.

Jiří Navrátil

Jiří Navrátil

Datart

Internet Division Manager ve společnosti Datart International, ve které působí již od roku 2006. Předtím pracoval 8 let jako ředitel marketingu ve společnosti LMC, která provozuje portál jobs.cz.

logo-ikea

298 obchodních domů ve 26 zemích světa, obrat 27 miliard euro pro rok 2012. To je vizitka největšího prodejce nábytku a vybavení pro domácnosti.

logo-datart

Jeden z největších prodejců elektroniky s ročním obratem 4,5 miliardy korun. V současnosti provozuje44 kamenných prodejen v ČR a na Slovensku.

Jitka Dvořáková

Jitka Dvořáková

CZC.cz

Od června je generální ředitelkou e-shopu CZC.cz s obratem 1,3 miliardy korun. Působila jako obchodní ředitelka NetRetail Holdingu, má zkušenosti s prací pro firmy, jako jsou Panasonic, Philips nebo Mall.cz.

Michal pobežal

Michal Pobežal

Mountfield

Od roku 2009 působí ve společnosti Mountfield, nyní na pozici Commercial Director. V letech 2004-2009 pracoval v Mall.cz, kde mimo jiné vykonával funkci marketingového ředitele.

logo_czc

Více než 15 let na trhu dělá z CZC.cz jeden z největších e-shopů v České republice. Aktuálně má v sortimentu více jak 20 000 položek.

logo-mountfield

Největší tuzemský prodejce zahradní techniky. Na českém trhu je od roku 1991 a momentálně zde provozuje 55 prodejních center.

Tomáš Drtina

Tomáš Drtina

Incoma GfK

Managing partner INCOMA Gfk – nejvýznamnější výzkumné organizace v regionu střední a východní Evropy. Incoma se zabývá výzkumem a řešením v retailu, nákupním chování zákazníka a v oblasti nemovitostí.

Radek Hrachovec

Radek Hrachovec

specialista na věrnostní systémy

V letech 1998-2010 působil ve společnosti Baťa, od roku 2006 na pozici marketingového ředitele. Poslední tři roky je na volné noze – jeho prezentaci najdete nawww.radekhrachovec.com.

logo-incoma

​Společnost byla založena v roce 1991, od roku 2000 je členem skupiny GfK – čtvrté nejvýznamnější výzkumné skupiny na světě.

logo-hrachovec

„Po dvanácti letech práce u Bati, jsem se specializoval na věrnostní programy. Nejvíce jsem se o nich naučil během práce na Baťa klubu.“

Moderátor panelu

Jan Vetyška

APEK

​Jan Vetyška

APEK

Od roku 2006 je výkonným ředitelem Asociace pro elektronickou komerci. Stará se o rozvoj české e-commerce a zajímají ho online marketingové trendy. Dříve pracoval ve společnostech Internet Info a Economia Online.