Jakým způsobem získat nového zákazníka a co udělat pro jeho udržení? Podle jakých kritérií v IKEA, Datartu či CZC segmentují své zákazníky do skupin a jaké jsou rozdíly mezi chováním zákazníka na prodejně a na e-shopu? Odpověděli spíkři na panelové diskusi pořádané společně s APEKem.
Radek Pazour IKEA Customer relations manager v IKEA pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko. Své zkušenosti ve vztahu k zákazníkům čerpá v IKEA již více než 15 let, ve společnosti působí od roku 1998. |
Jiří Navrátil Datart Internet Division Manager ve společnosti Datart International, ve které působí již od roku 2006. Předtím pracoval 8 let jako ředitel marketingu ve společnosti LMC, která provozuje portál jobs.cz. |
298 obchodních domů ve 26 zemích světa, obrat 27 miliard euro pro rok 2012. To je vizitka největšího prodejce nábytku a vybavení pro domácnosti. |
Jeden z největších prodejců elektroniky s ročním obratem 4,5 miliardy korun. V současnosti provozuje44 kamenných prodejen v ČR a na Slovensku. |
Jitka Dvořáková CZC.cz Od června je generální ředitelkou e-shopu CZC.cz s obratem 1,3 miliardy korun. Působila jako obchodní ředitelka NetRetail Holdingu, má zkušenosti s prací pro firmy, jako jsou Panasonic, Philips nebo Mall.cz. |
Michal Pobežal Mountfield Od roku 2009 působí ve společnosti Mountfield, nyní na pozici Commercial Director. V letech 2004-2009 pracoval v Mall.cz, kde mimo jiné vykonával funkci marketingového ředitele. |
Více než 15 let na trhu dělá z CZC.cz jeden z největších e-shopů v České republice. Aktuálně má v sortimentu více jak 20 000 položek. |
Největší tuzemský prodejce zahradní techniky. Na českém trhu je od roku 1991 a momentálně zde provozuje 55 prodejních center. |
Tomáš Drtina Incoma GfK Managing partner INCOMA Gfk – nejvýznamnější výzkumné organizace v regionu střední a východní Evropy. Incoma se zabývá výzkumem a řešením v retailu, nákupním chování zákazníka a v oblasti nemovitostí. |
Radek Hrachovec specialista na věrnostní systémy V letech 1998-2010 působil ve společnosti Baťa, od roku 2006 na pozici marketingového ředitele. Poslední tři roky je na volné noze – jeho prezentaci najdete nawww.radekhrachovec.com. |
Společnost byla založena v roce 1991, od roku 2000 je členem skupiny GfK – čtvrté nejvýznamnější výzkumné skupiny na světě. |
„Po dvanácti letech práce u Bati, jsem se specializoval na věrnostní programy. Nejvíce jsem se o nich naučil během práce na Baťa klubu.“ |
Moderátor panelu |
|
Jan Vetyška APEK Od roku 2006 je výkonným ředitelem Asociace pro elektronickou komerci. Stará se o rozvoj české e-commerce a zajímají ho online marketingové trendy. Dříve pracoval ve společnostech Internet Info a Economia Online. |