S e-shopem Agátin svět spolupracujeme již po dlouhou dobu například na PPC kampaní v systémech AdWords a Sklik. Na začátku loňského roku jsme spolupráci rozšířili o Facebook kampaně, jejichž hlavní cíl byl jednoduchý: přinést nové prodeje a zvýšení tržeb.
Aby kampaně přinesly kýžený efekt, zaměřili jsme se proto na výběr produktů s vysokými maržemi, u kterých klient předpokládal větší míru obliby u zákazníků. Výsledná kampaň měla následující parametry:
Strategie hodnotného obsahu, precizní optimalizace kampaní a prevence nerentabilních sad se vyplatila. CPC reklamní kampaně na Facebooku, aktivní po dobu 10 měsíců letošního roku, tvořily až 53,4 % z celkových tržeb Facebooku. A přestože hodnoty PNO během prvních měsíců fluktuovaly, od června do října postupně klesly až na 10 %.
Více informací najdete v infografice pod tímto textem.