I přesto, že srovnávače cen mají primárně najít „nejlevnější zboží“, zkušenost s internetovým obchodem Kulina.cz nás přesvědčila, že služba XML srovnávačů cen je vhodná i pro e-shopy, nabízející exkluzivní sortiment.
Internetový obchod Kulina.cz působí na českém trhu od října 2009. Již v prvním měsíci po spuštění internetového obchodu, začal klient využívat služeb srovnávačů cen.
I přesto, že srovnávače cen mají primárně najít „nejlevnější zboží“, zkušenost s internetovým obchodem Kulina.cz nás přesvědčila, že služba XML srovnávačů cen je vhodná i pro e-shopy, nabízející exkluzivní sortiment.
A – 30.10.2010 – aktivace přednostního výpisu Zboží Standard
B – 1.11.2010-24.12.2010 – předvánoční období
C – 27.2.2010 – optimalizace produktů
Po aktivování všech založených účtů a nastavení důležitých dat se výsledky dostavili téměř okamžitě. První uskutečněná objednávka byla přijata hned následující den. Za pět měsíců využívání všech významných srovnávačů cen došlo jak k nárůstu počtu návštěv a objednávek, tak ale i ke zvýšení počtu uživatelů, kteří na internetovém obchodě tráví opakovaně v průměru 3 minuty.
Chcete i Vy zlepšit obchodní výkonnost svého webu?
Koncem měsíce února jsme provedli optimalizaci produktů. Bylo vybráno 13 klíčových slov, které mají v oblasti kuchyňského vybavení vysokou hledanost.
Cílem optimalizace produktů v XML feedu bylo zvýšení počtu návštěv a objednávek při zachování
adekvátních nákladů a posunutí tak výsledků ze srovnávačů zboží o kousek dál.
Vlevo na obrázku: Obsazení prvních dvou pozic ve vyhledávání klíčového slova „aroma pekáč“ (stav k březnu 2010)
Vpravo na obrázku: Obsazení prvních dvou pozic ve vyhledávání klíčového slova „nerez konvice“ (stav k březnu 2010)
Na grafu je vidět jasný výsledek optimalizace produktů v porovnání s předchozím obdobím.
Zvýšení počtu návštěv: 28,9 %
Zvýšení počtu objednávek: 6%
Optimalizace XML feedu s sebou sice nese zvýšení nákladů na službu, přináší však klientovi kvalitní návštěvníky – potenciální zákazníky a díky předním pozicím na vyhledávaná slova je optimalizací budováno povědomí o jménu firmy.