Dlouho očekávaná funkce retargeting v obsahové síti Sklik slibovala zvýšení počtu objednávek ze sítě Sklik. V pilotních kampaních, které jsme realizovali v lednu a únoru letošního roku, bylo naším cílem tuto skutečnost ověřit a prostřednictvím důsledné optimalizace kampaní zvýšení počtu konverzí optimalizovat.
Kampaně zaměřené na využití funkce retargeting jsme realizovali v průběhu ledna a února 2014 pro trojici našich klientů – Astratex.cz, Feedo.cz a VašeČočky.cz. Vynikající výsledky retargetingu vedly ve všech případech k výraznému zvýšení celkového počtu objednávek.
Více informací se dočtete ve studii, kterou pro Vás připravili naši specialisté našeho oddělení performance. Celou studii ve formátu PDF si můžete stáhnout zde.
Chcete se o této problematice dozvědět více, nad daty Vašeho e-shopu? Neváhejte a přihlaste se na naše individuální PPC školení.