Different.cz Buďte jiní. Získejte pozornost

Push notifikace jsou výborný nástroj nejen pro udržení pozornosti zákazníka. S jejich využitím k podpoře prodeje jsme začali jako jedni z prvních v ČR. U e-shopu Different.cz přinesly během několika měsíců více než 300 objednávek.

8 500
nových odběratelů
notifikací
8,24 %
průměrná míra
prokliku
300
konverzí

 

 

Zkombinovali jsme push notifikace a e-mailing

„S využitím push notifikací k podpoře prodeje jsme začali jako jedni z prvních v ČR.“

 

Push notifikace jsou jednoduchá, krátká sdělení, vyskakující většinou v rohu obrazovky. Jejich cílem je motivovat zákazníka k určité akci nebo podpořit jednotlivé marketingové kampaně. Zákazník se díky nim dozví třeba o sezónních slevách nebo speciálních akcích typu doprava zdarma. Aby je mohl dostávat, stačí když odklikne, že o ně stojí.

 

Ukázky push notifikací, kterými jsme oslovovali zákazníky Different.cz

„Na rozdíl od e-mailu, notifikace zákazníka zastihne ať se na webu pohybuje kdekoliv.“

 

Different.cz využívá push notifikace ve spojitosti s e-mailingem. Fungují jako připomínka jednotlivých zaslaných akcí. Při prokliku z notifikace se zákazník dostane na obsahovou landing page či video popisující příslušnou akci, značku nebo produkt. a rozdíl od e-mailu, notifikace zákazníka zastihne ať se na webu pohybuje kdekoliv.

 

Všechny sledované metriky vystřelily vzhůru

„Push notifikace v rámci kampaně klientovi přinesly přes 300 konverzí.“

 

Přestože k nasazení push notifikací došlo teprve na konci dubna 2017, celkem jsme po 3 měsících od spuštění získali téměř 8 500 nových uživatelů. Přírůstek nových kontaktů přesahoval 100 denně. Průměrný click-rate z doposud odeslaných notifikací činí 8,24 %, rozsah míry prokliku se u 7 dosavadních nesegmentovaných rozesílek konkrétně pohybuje mezi 6–11 %. Push notifikace v rámci kampaně klientovi přinesly přes 300 konverzí.

 

 

 

300

konverzí

8500

nových uživatelů

Přes 100

nových kontaktů denně