Exasoftpočítejte s nejnovějšími technologiemi

Cílem PPC kampaní není jen přinášet konverze a vydělávat. Důležité je také dosáhnout optimálního poměru příjmů a nákladů. PPC kampaně e-shopu Exasoft.cz jsme pečlivou prací optimalizovali a přispěli k růstu příjmu o 226 %. Podíl nákladů na obrat zároveň klesl na pouhých 4,7 %.

100 %
dosažení cílů
o 233 %
nárůst tržeb
4,7 %
podíl nákladů na obratu

 

 

Nastavili jsme 84 kampaní v Google nákupech

„PPC kampaně e-shopu Exasoft.cz jsme pečlivou prací optimalizovali a přispěli k růstu příjmu o 226 %.“

 

PNO pod 5 % byla základní meta, kterou chtěl Exasoft na správě PPC kampaní dosáhnout. Současně však očekával maximalizovat tržby. Vzhledem k povaze segmentu e-shopu jsme se rozhodli pracovat především s Google nákupy. Založili jsme celkem 84 samostatných kampaní, které odpovídají kategoriím webu a postupně je optimalizovali.

Ukázka kampaně na Google nákupy zaměřená na kávovary DéLonghi

 

Optimalizovat, optimalizovat, optimalizovat

„Kromě obecných newsletterů jsme vytvořili segmentované rozesílky na konkrétní produkty jednotlivých kategorií

Už po prvním týdnu rostly objednávky i tržby raketovým tempem. Většina kampaní však měla stále poměrně vysoké náklady. Proto jsme postupně:

 

„Už po prvním týdnu rostly objednávky i tržby raketovým tempem.“

 

Za 5 měsíců jsme společnosti ExaSoft pomohli k meziročnímu zvýšení tržeb z Google nákupů o 233 %, přičemž PNO dosáhla pouhých 4,7 %.

 

233 %

nárůst tržeb

4,7 %

PNO

0

minimalizace nákladů