Razíme cestu personalizace a automatizace. Pro HUDYsport jsme proto připravili e-mailovou kampaň budoucnosti. Obsah newsletterů jsme přizpůsobili nejen konkrétním zájmům zákazníků, ale také předpovědi počasí. Kampaň ocenila porota WebTop100 prvním místem v kategorii e-mailing.
„Obsah newsletterů jsme přizpůsobili nejen konkrétním zájmům zákazníků, ale také předpovědi počasí.“
Při návrhu personalizovaných a plně automatizovaných e-mailových kampaní pro HUDYsport jsme se snažili využít co nejvíce dostupných informací o zákaznících.
Při té příležitosti nás napadlo, že na jejich nákupní chování má vliv i něco, co dokážeme se střídavými úspěchy už několik let předpovídat – počasí. A tak začaly vznikat první návrhy e-mailové kampaně řízené počasím.
„Podle toho, jestli se v konkrétním kraji blíží déšť, sníh, tropické horko nebo vítr, dostane každý uživatel newsletter s návrhem vhodného oblečení a nabídkou relevantních blogových článků.“
Kampaň jsme napojili na předpověď počasí od AccuWeather. Podle toho, jestli se v konkrétním kraji blíží déšť, sníh, tropické horko nebo vítr, dostane každý uživatel newsletter s návrhem vhodného oblečení a nabídkou relevantních blogových článků.
Kromě toho zohledňuje newsletter také poslední zobrazené produkty zákazníka a oslovuje ho jménem. Samozřejmostí je výběr oblečení podle toho, zda je adresátem muž nebo žena. Všechno navíc funguje automaticky.
„Open rate počasím řízeného e-mailingu byl o 30 % vyšší než u plošných rozesílek.“
V rámci prestižní soutěže WebTop100 získala v roce 2017 kampaň první místo v kategorii e-mail. Uspěla tak v konkurenci více než 200 projektů, které se do soutěže přihlásili.
Open rate počasím řízeného e-mailingu byl o 30 % vyšší než u plošných rozesílek. Z hlediska návštěvnosti, tržeb i průměrné výše objednávky jde o třetí nejúspěšnější e-mailovou kampaň HUDYsportu.