Reklama na YouTube nemusí sloužit pouze ke zvýšení povědomí, ale také podpoře prodeje. České značce KOH-I-NOOR jsme díky chytré kombinaci výkonnostní a video reklamy pomohly zvýšit prodeje v Polsku o 29 %. Podle metriky Brand Lift se navíc společnost stala nejznámější ve svém oboru.
„Povědomí o firmě jsme se snažili zvýšit video kampaní na YouTube.„
Firma KOH-I-NOOR nás oslovila s úkolem vytvořit digitální strategii pro zahraniční trhy s cílem zvýšit povědomí o značce. Na návrhu se podílela také společnost Google, která jako nejvhodnější zemi pro první kampaň zvolila Polsko.
Součástí řešení byly dvě strategie s různými metrikami vyhodnocení. Zvýšit návštěvnost vybrané landing page měla obsahová a vyhledávací kampaň. Povědomí o firmě jsme se snažili zvýšit video kampaní na YouTube. Klíčovými metrikami byl zásah (dokončené shlédnutí), impression frequency a VTR pro jednotlivé typy publik.
Kompletní media plán aktivit vznikl pod taktovkou Google.
Po spuštění kampaně jsme průběžně optimalizovali výkon všech kampaní a pracovali s remarketingovými publiky. Společnost Google s námi konzultovala vývoj kampaně a plnění cílů.
Zvýšili jsme prodeje a ušetřili na nákladech
„Náklady na kampaň byly oproti očekávání o 24 % nižší.„
Že byla podzimní kampaň úspěšná, potvrzuje meziroční růst prodeje v kamenných prodejnách o 29 %. Podle metriky Brand Lift společnosti Google pomohla kampaň k růstu známosti značky o 14,4 % a značka KOH-I-NOOR se v tomto výzkumu umístila na prvním místě coby nejznámější brand ve svém oboru.