Spolupráce. Prosperita. Důvěra

Stojíme si za vším, co děláme. Ukážeme vám proč.

Úspěšný vstup do e-commerce za pomoci influencerů

Aby vám fungovala spolupráce s influencery, potřebujete dvě věci. Důkladně poznat svou cílovou skupinu a připravit kvalitní obsah, který ji osloví. To se potvrdilo u kampaně pro šetrné čistící a prací prostředky Lovela, které jsme pomohli s úspěšným vstupem do e-commerce. Naše strategie na Instagramu ve spolupráci s influencery zvýšila povědomí o značce a zároveň významně podpořila prodeje. Jak jsme to dokázali?

50%
zvýšení prodejů
2,6 milionů
dosah příspěvků
430
příspěvků s #love_la
Detail reference

Vytvořili jsme moderní tvář tradiční značce

Redesign značky je bezpochyby jednou z nejtěžších marketingových disciplín. Aby proběhl správně, je nutné se na něj řádně přichystat. Pro našeho klienta Papírnictví Pavlík jsme jeden takový redesign připravili. Že se povedl, prokázala hned naše první společná kampaň. Jak to ale celé probíhalo a co si z toho můžete odnést?

19%
meziroční nárůst
tržeb
30%
nárůst počtu
transakcí
22%
nárůst konverzního
poměru
Detail reference

Vítězná kampaň umí ladně komunikovat

Získat nové zákazníky v online prostředí není vůbec jednoduché. Nejdůležitější je originální a správná komunikace. Nám se podařilo vytvořit úspěšnou akviziční kampaň pro Knihy Dobrovský. Porota soutěže WebTop100 naši práci ocenila třetím místem.

3. místo
v soutěži WebTop100
3,42 %
konverze
37 535
získaných kontaktů
Detail reference

Kampaň řízená počasím

Razíme cestu personalizace a automatizace. Pro HUDYsport jsme proto připravili e-mailovou kampaň budoucnosti. Využili jsme maximum dostupných informací o zájmech zákazníků a propojili je s předpovědí počasí. Tak vznikla kampaň řízená počasím, která přinesla skvělé výsledky a sklidila první místo za e-mailing v soutěži WebTop100.

1. místo
v soutěži
WebTop 100
o 30 %
vyšší
open rate
Unikát
zcela jedinečné
řešení
Detail reference