Co se stane, když spojíte kvalitní obsah a výkon na Facebooku? Vytvoříte dlouhodobě silný a konverzní kanál, který podpoří prodej i budování značky. Své o tom ví Knihy Dobrovský, kterým Facebook přináší tisíce objednávek měsíčně i nové návštěvníky do kamenných prodejen.
Milujeme výzvy. Když nás oslovil prodejce elektroniky a IT ExaSoft s poptávkou správy PPC a velmi ambiciózním požadavkem dostat PNO pod 5 %, ani chvíli jsme neváhali. Vznikla tak spolupráce s meziročním navýšením tržeb o 233 % a PNO 4,7 %.
Věděli jste, že jedním e-mailem je možné nalákat davy lidí do kamenných prodejen? Naše oceňovaná kampaň pro společnost Tescoma to umí, a to dokonce pravidelně. Na prodejně navíc v den akce zvedá tržby v průměru o 211 %.
Rádi objevujeme inovativní postupy. S naším stálým klientem, módním e-shopem Different.cz jsme v rámci tří měsíců otestovali nový kanál. Push notifikace. Tento kanál slouží jako skvělý podpůrný prostředek k nejrůznějším typům marketingových aktivit. Zvyšuje totiž retenci i akvizici zákazníků a pomáhá udržet stálou pozornost.