Reklama na YouTube nemusí sloužit pouze ke zvýšení povědomí, ale také podpoře prodeje. České značce KOH-I-NOOR jsme díky chytré kombinaci výkonnostní a video reklamy pomohly zvýšit prodeje v Polsku o 29 %. Podle metriky Brand Lift se navíc společnost stala nejznámější ve svém oboru.
Dát o sobě vědět novým zákazníkům? V takovém případě je vhodné zvolit kampaň na podporu značky. Společnosti Narex jsme se pomohli zvýšit povědomí u amatérských kutilů mladší generace ve věku 25–44 let. Pozornost jsme zaměřili na síť YouTube, kde jsme pomocí přesně zacílené video kampaně oslovili stovky tisíc uživatelů.
Nejlepší nápady nebývají nutně složité. E-shopu se značkovým oblečením UrbanStore.cz jsme navrhli reaktivační kampaň, která bude oslovovat zákazníky, jež si na e-shopu už dlouho nic nekoupili. Za své originální pojetí získala 1. místo v soutěži WebTop100.
Trh s kojeneckým zbožím je v mnoha ohledech specifický – zákazníci se rychle mění a konkurence je vysoká. I tak jsme ho specializovanému e-shopu s výživou a potřebami pro kojence pomohli dobýt. Přispěla k tomu chytrá strategie e-mailové komunikace, která mu přináší čtvrtinu všech objednávek.