Seznam.cz – školení obchodníků

Seznam.cz - školení obchodníků

Praha, Brno – 15. a 17.5.2013

Předmětem školení obchodníků v Praze a Brně byla zejména analytika a testování nákupního procesu. Řada dotazů směrovala na analytiku – sledování průchodnosti nákupního košíku a také metody, pomocí kterých může být košík optimalizován.

„Průměrné shopy mají průchodnost košíkem 40-45% – i drobné zlepšení průchodnosti může mít velký dopad na obraty“, uvedl Jan Penkala.

V další části školení Jan Penkala předvedl ukázky dobrých i méně vydařených košíků. Na praktických příkladech českých e-shopů tak ukázal časté chyby, které návštěvníkovi zbytečně komplikují dokončení objednávky. Jan Penkala hovořil také o inspiraci ze zahraničí, kde je míra průchodnosti košíkem obecně vyšší.

Chcete si i Vy nechat prověřit nákupní košík, poznat nástroje a techniky vhodné k jeho testování, vědět, kdy testování provádět a jak testování vyhodocovat?

Přijďte na Seznam Day, celodenní workshop o službách Seznamu a problematice nákupního košíku. Kdo využívá všech možností služeb Seznamu, roste.