Máme velkou radost. Naše kreativní agentura Blueglue slaví další úspěch. V evropské kreativní soutěži Impact Awards (dříve IMC European Awards) získala bronz.
Impact Awards vyhlašuje Evropská asociace komunikačních agentur (EACA).
Cenu si odnesla za kampaň Až vyrostu pro Spokojenypes.cz v kategorii Brand / Loyalty a uspěla tak mezi desítkami evropských agentur. Velké díky patří klientovi a všem kolegům, kteří se na kampani podíleli.
“Toto evropské ocenění v oblasti kreativy nám udělalo obrovskou radost. Naše agentura Blueglue roste raketovým tempem, za 2 roky existence se obrovsky rozrostly týmy kreativy, obsahu, správy sociálních sítí, videoprodukce i produktové fotografie. Spokojení současní klienti, noví a noví klienti z řad velkých známých značek, ocenění v odborných soutěžích nám potvrzuje, že naše cesta na poli kreativek jde tím správným směrem,” říká Head of Blueglue Pavel Paradýs.
Kampaň Až vyrostu…
Tento vlídný kreativní koncept vznikl na základě patálií, které zažívají majitelé psů, a pohrál si s myšlenkou, čím vším chtějí psi být, až vyrostou. Kampaň vychází z toho, že každé štěně provádí spoustu „lotrovin“, které mohou odkazovat na jeho vysněné „povolání“. Může tak být popelářem, truhlářem, spisovatelem nebo astronautem.
Kampaň běžela v televizi, na sociálních sítích, YouTube, CLV v metru a na strategických místech hl. města Prahy s odkazem na edukativní landing page azvyrostu.cz popisující jednotlivá psí plemena dle profesí. Více o kampani najdete zde.
Není to jediné ocenění, které si tato kampaň odnesla – také získala bronz v soutěži Internet Effectiveness Awards 2022 a stříbro v soutěži IMC Czech Awards.
Kontakt pro média:
Jitka Gráfová, Marketing Communications Manager,
jitka.grafova@acomware.cz