Náš klient Topenilevne.cz patří k předním českým e-shopům v oboru voda, topení, plyn, sanita a kanalizace. Mimo jiné už třikrát zvítězil v soutěži ShopRoku v kategorii Cena kvality. Na SEO spolupracujeme od přelomu roku 2018/2019 a od té doby klientovi dlouhodobě zlepšujeme dohledatelnost i tržby z organického vyhledávání. Přečtěte si více.
Auto Hotárek patří k zavedeným firmám s autodoplňky na českém trhu, která úspěšně působí také v e-commerce. S růstem podnikání ale roste i šíře sortimentu a tím i komplexita nabídky e-shopu. Dřívější systém webového vyhledávání už přestával potřebám klienta stačit, protože uživatelé často nenacházeli to, co chtěli nakoupit. Přečtěte si, jak jsme problém vyřešili.
Aby vám fungovala spolupráce s influencery, potřebujete dvě věci. Důkladně poznat svou cílovou skupinu a připravit kvalitní obsah, který ji osloví. To se potvrdilo u kampaně pro šetrné čistící a prací prostředky Lovela, které jsme pomohli s úspěšným vstupem do e-commerce. Naše strategie na Instagramu ve spolupráci s influencery zvýšila povědomí o značce a zároveň významně podpořila prodeje. Jak jsme to dokázali?
Redesign značky je bezpochyby jednou z nejtěžších marketingových disciplín. Aby proběhl správně, je nutné se na něj řádně přichystat. Pro našeho klienta Papírnictví Pavlík jsme jeden takový redesign připravili. Že se povedl, prokázala hned naše první společná kampaň. Jak to ale celé probíhalo a co si z toho můžete odnést?
Co se stane, když spojíte kvalitní obsah a výkon na Facebooku? Vytvoříte dlouhodobě silný a konverzní kanál, který podpoří prodej i budování značky. Své o tom ví Knihy Dobrovský, kterým Facebook přináší tisíce objednávek měsíčně i nové návštěvníky do kamenných prodejen.
Reklama na YouTube nemusí sloužit pouze ke zvýšení povědomí, ale také podpoře prodeje. České značce KOH-I-NOOR jsme díky chytré kombinaci výkonnostní a video reklamy pomohly zvýšit prodeje v Polsku o 29 %. Podle metriky Brand Lift se navíc společnost stala nejznámější ve svém oboru.