Razíme cestu personalizace a automatizace. Pro HUDYsport jsme proto připravili e-mailovou kampaň budoucnosti. Využili jsme maximum dostupných informací o zájmech zákazníků a propojili je s předpovědí počasí. Tak vznikla kampaň řízená počasím, která přinesla skvělé výsledky a sklidila první místo za e-mailing v soutěži WebTop100.
Tradiční hodinkový průmysl dlouhodobě bojuje s konkurencí chytrých hodinek, které reprezentuje zejména Apple Watch. Tento stav komplikuje získávání nových zákazníků a zhoršuje potenciál růstu. Klient se na nás obrátil, abychom mu e-mail marketingem pomohli získat pozornost dřívějších zákazníků a zvýšit tržby.
Redesign značky je bezpochyby jednou z nejtěžších marketingových disciplín. Aby proběhl správně, je nutné se na něj řádně přichystat. Pro našeho klienta Papírnictví Pavlík jsme jeden takový redesign připravili. Že se povedl, prokázala hned naše první společná kampaň. Jak to ale celé probíhalo a co si z toho můžete odnést?
Získat nové zákazníky v online prostředí není vůbec jednoduché. Nejdůležitější je originální a správná komunikace. Nám se podařilo vytvořit úspěšnou akviziční kampaň pro Knihy Dobrovský. Porota soutěže WebTop100 naši práci ocenila třetím místem.
Razíme cestu personalizace a automatizace. Pro HUDYsport jsme proto připravili e-mailovou kampaň budoucnosti. Využili jsme maximum dostupných informací o zájmech zákazníků a propojili je s předpovědí počasí. Tak vznikla kampaň řízená počasím, která přinesla skvělé výsledky a sklidila první místo za e-mailing v soutěži WebTop100.
Věděli jste, že jedním e-mailem je možné nalákat davy lidí do kamenných prodejen? Naše oceňovaná kampaň pro společnost Tescoma to umí, a to dokonce pravidelně. Na prodejně navíc v den akce zvedá tržby v průměru o 211 %.
Rádi objevujeme inovativní postupy. S naším stálým klientem, módním e-shopem Different.cz jsme v rámci tří měsíců otestovali nový kanál. Push notifikace. Tento kanál slouží jako skvělý podpůrný prostředek k nejrůznějším typům marketingových aktivit. Zvyšuje totiž retenci i akvizici zákazníků a pomáhá udržet stálou pozornost.
Nejlepší nápady nebývají nutně složité. E-shopu se značkovým oblečením UrbanStore.cz jsme navrhli reaktivační kampaň, která bude oslovovat zákazníky, jež si na e-shopu už dlouho nic nekoupili. Za své originální pojetí získala 1. místo v soutěži WebTop100.
Trh s kojeneckým zbožím je v mnoha ohledech specifický – zákazníci se rychle mění a konkurence je vysoká. I tak jsme ho specializovanému e-shopu s výživou a potřebami pro kojence pomohli dobýt. Přispěla k tomu chytrá strategie e-mailové komunikace, která mu přináší čtvrtinu všech objednávek.
Skvělé prodeje jsou zkrátka v módě. S ikonickou britskou módní značkou Pepe Jeans spolupracujeme už od roku 2013. V roce 2016 se nám povedlo připravit vysoce efektivní kampaň s menšími náklady a nadprůměrným výkonem. Zvýšili jsme konverzní poměr, tržby a přivedli řadu nových zákazníků.