Sociální sítě

Úspěšný vstup do e-commerce za pomoci influencerů

Aby vám fungovala spolupráce s influencery, potřebujete dvě věci. Důkladně poznat svou cílovou skupinu a připravit kvalitní obsah, který ji osloví. To se potvrdilo u kampaně pro šetrné čistící a prací prostředky Lovela, které jsme pomohli s úspěšným vstupem do e-commerce. Naše strategie na Instagramu ve spolupráci s influencery zvýšila povědomí o značce a zároveň významně podpořila prodeje. Jak jsme to dokázali?

50%
zvýšení prodejů
2,6 milionů
dosah příspěvků
430
příspěvků s #love_la
Detail reference

Spojení obsahu a výkonu dokáže na Facebooku kouzla

Co se stane, když spojíte kvalitní obsah a výkon na Facebooku? Vytvoříte dlouhodobě silný a konverzní kanál, který podpoří prodej i budování značky. Své o tom ví Knihy Dobrovský, kterým Facebook přináší tisíce objednávek měsíčně i nové návštěvníky do kamenných prodejen.

4 400
konverzí měsíčně
30 Kč
cena za konverzi
24 000
nových fanoušků
Detail reference