Knihy DobrovskýSpojení obsahu a výkonu dokáže na Facebooku kouzla

Co se stane, když spojíte kvalitní obsah a výkon na Facebooku? Vytvoříte dlouhodobě silný a konverzní kanál, který podpoří prodej i budování značky. Své o tom ví Knihy Dobrovský, kterým Facebook přináší tisíce objednávek měsíčně i nové návštěvníky do kamenných prodejen.

4 400
konverzí měsíčně
30 Kč
cena za konverzi
24 000
nových fanoušků

 

OBSAH ŘEŠÍ KLIENT, VÝKONNOST MY

Spojení kvalitního obsahu a promyšleného výkonu udělalo z Facebooku silný konverzní kanál.

Naše spolupráce s Knihy Dobrovský ukazuje, že pro úspěch na Facebooku může být vhodné spojit síly. Zatímco u klienta dlouhodobě vzniká kvalitní obsah pro tuto sociální síť, naším úkolem bylo zajistit placenou propagaci příspěvků a spravovat dlouhodobé kampaně s cílem získat co nejvíce konverzí.

Jako konkrétní cíl jsme si s klientem stanovili získání až 4 000 post-view konverzí měsíčně při maximální ceně 50 Kč za konverzi.

 

KOMBINUJEME RŮZNÉ KAMPANĚ

Od října 2017 do května 2018 jsme spravovali následující kampaně:

  1. Jednorázové kampaně – promo bestsellerů a nejžádanějších novinek, jarní akce na knihy Omega, akce OnaDnes a mnoho dalších;
  2. Akviziční kampaně – promo konkrétních bestsellerů, akce s vlastní vstupní stránkou (uživatele z dynamického remarketingu sledujeme v rámci samostatné sestavy);
  3. Dynamické kampaně – podle chování návštěvníků, produktový remarketing.

Nejdůležitější cílovou skupinou byly převážně ženy 25–44 let, které zároveň představovaly 90 % fanoušků.

 

HRAJEME SI S KREATIVOU

Jako vedlejší pozitivní efekt se nám podařilo získat více než 24 000 nových fanoušků na Facebooku.

V závislosti na druhu kampaně jsme se snažili kombinovat různé druhy sdělení. U dlouhodobé komunikace šlo zejména o výhody nákupu, jako je doprava zdarma nebo bezplatné vyzvednutí na pobočce. Využili jsme také speciální akce, mezi které patřila například sleva 15 % na Den knihy.

Testovali jsme různé formáty reklam a poté inzerovali úspěšnější varianty.

 

Video, čtvercový formát (vlevo), obdélníkový formát (vpravo) - úspěšnější

Video, čtvercový formát (vlevo), obdélníkový formát (vpravo) – úspěšnější

Ukázka bannerů ve formátu carousel
Ukázka bannerů ve formátu carousel

VÍCE TRŽEB V KAMENNÝCH PRODEJNÁCH

Spojením kvalitního obsahu ze strany klienta a promyšlených výkonnostních kampaní našich Performance specialistů se z facebookového profilu Knihy Dobrovský stal dlouhodobě silný konverzní kanál.

Prodejní cíle jsme splnili na 110 % a podařilo se nám dosáhnout téměř o polovinu menších nákladů na konverzi oproti plánu. Náklady na konverzi zároveň nepřekročily hranici 5 % z průměrné hodnoty objednávky. Za dobu kampaně jsme získali více než 24 000 nových fanoušků.

Přestože zatím nedokážeme s přesností doměřit vliv kampaní na prodeje v kamenné síti, podle ohlasu prodavačů se tržby v prodejnách významně zvýšily. Na Facebooku tedy dokážeme nejen zvyšovat prodeje, ale také budovat značku.

 

 

4 400

konverzí měsíčně

30 Kč

cena za konverzi

24 000

nových fanoušků