Díky službě Acomware CSS jsme ušetřili 20 % na nákladech v našich produktových kampaních. Velice nás překvapila rychlost, kdy jsme vše vyřídili jen jedním e-mailem.
Tento program vám umožní inzerovat vaše produkty na Googlu až o 20 % levněji. Jde o reakci na rozhodnutí Evropské komise.
Ta požaduje, aby Google poskytoval ve výsledcích vyhledávání stejný prostor ostatním produktovým srovnávačům jako své službě Google Shopping. Tuto příležitost využít situaci získáte exkluzivně i přes nás.
Sníží vám ceny za proklik v produktových kampaních Googlu až o 20 %. Za stejnou cenu tak získáte větší dosah i počet prokliků. Ušetřené prostředky vám umožní širší možnosti využití rozpočtu.
Změní se pouze text pod hodnocením jednotlivých produktů v Shopping kampaních. Nic jiného. Produkty stále směřují na váš web. Proces inzerce zůstává také stejný.
Pro drtivou většinu českých e-shopu se nic nemění. Klasický ticketovací systém funguje i po přechodu na CSS. Klienty s vysokými rozpočty však po přechodu nově přebírá Google strategista pro shopping kampaně. Ten klientům zodpovídá jejich dotazy, které souvisí s výkonem kampaní. Google Ads podpora jim je nadále nápomocná při řešení běžných „provozních“ úkonů v Google Merchant Center.
Podle statistik našich klientů a zahraničních inzerentů činí sleva v průměru skutečně 20 %. S touto slevou operují všechny české i zahraniční portály. Někteří naši inzerenti po nasazení dosáhli dokonce 30% snížení ceny za proklik.
Aktuálně CSS program nabízíme vedle České republiky i pro Slovensko a Polsko. Další státy budou již brzy následovat.
Už za pár dnů od vašeho kontaktování. Zpracujeme žádost do našeho programu a zařídíme aktivaci. Žádné přebytečné úpravy. Žádné složité sdílení účtů. Celou operaci zvládneme sami během chvilky.
Celou 20% slevu propisujeme přímo do vaší ceny za proklik. Za zařazení do našeho cenového srovnávače si účtujeme jen drobný měsíční poplatek. Jeho výši vypočítáme individuálně dle vašeho počtu inzerovaných produktů a celkové útraty v tomto typu kampaně.