Novým COO marketingové agentury Acomware se stal Dušan Smoljak, který doposud v agentuře působil jako šéf konzultačního oddělení.
V nové roli nahradí Ondřeje Smékala, který se nyní bude v pozici Chief Business Officera orientovat především na další rozvoj v oblasti mediálního nákupu, a to včetně televize a OOH formátů. V agentuře Dušan Smoljak působí přes tři roky, začal zde na pozici Performance Team Leadera a následně se posunul do role Head of Consulting, kde měl na starosti vedení celého týmu konzultantů a klientských projektů.
„Acomware v posledních dvou letech dynamicky roste, a to nejen v našich původně hlavních službách, kterými jsou performance marketing nebo e-mailing. Velkým motorem růstu je i kreativní agentura Blueglue a divize zákaznické retence a dat. Proto jsem rád, že jednu z nejdůležitějších pozic ve firmě obsadí právě Dušan, který má silný tah na branku, zodpovědný přístup k práci a také obrovské know-how v oblasti digitálního marketingu. A jsem velmi rád, že se opět ukázalo, že Acomware je firma, kde se člověk se zápalem může v poměrně krátké době dostat z běžné pozice až do nejužšího vedení firmy,“ říká David Vurma, CEO Acomware.
Ve své nové pozici se bude Smoljak soustředit především na řízení společnosti z pohledu denního fungování jednotlivých oddělení a dalšího rozvoje služeb pro klienty v oblasti digitálního marketingu.
„Acomware již několik let není jen o oblasti e-commerce. Našimi klienty jsou dnes i významné společnosti z telco, energo či finančního sektoru. Dušan nás jasně přesvědčil o tom, že jeho schopnost budovat zázemí pro komplexní projekty s časovou dotací v řádu stovek hodin měsíčně je přesně to, co Acomware potřebuje,“ dodává Roman Oravec, jednatel a CFO Acomware.
„Pozice provozního ředitele pro mě bude velkou výzvou. Těším se, až se pustím do rozvoje jednotlivých produktových oddělení. Mám v plánu celou řadu inovací produktů a také další zkvalitňování našich služeb. Zároveň již nyní pracujeme na spoustě nových zajímavých projektů,“ říká Dušan Smoljak, nový COO Acomware.
Smoljak v minulosti působil jako Project Manager v agentuře Marketup či v marketingu Plzeňského Prazdroje. Přednáší rovněž na konferencích a vede semináře o online marketingu. Je člen představenstva ADMEZ a zasedá v porotě oborových soutěží.
O společnosti Acomware
Acomware je marketingová agentura pro oblast e-commerce a digitální marketing. Na trhu působí 20 let a pomáhá firmám, aby v jeho prostředí dosahovaly co nejlepších výsledků. Zvyšuje prodeje, buduje nové značky nebo zlepšuje péči o zákazníky. Připravuje personalizované kampaně zákazníkům přímo na míru, vytváří obsah, který zaujme, natáčí videospoty, stará se klientům o sociální sítě a zajišťuje nákup mediálního prostoru.
Se společností Google pak Acomware udržuje prémiové partnerství a patří tak k 3 % českých agentur s exkluzivními přístupy k datům o uživatelích z celého světa. Služby společnosti využívají obchodní řetězce, e-shopy i výrobní firmy. Česká e-commerce scéna je pro Acomware domovem, který se snaží aktivně rozvíjet a kultivovat. Podílí se na vývoji a implementaci nových nástrojů a technologií, školí odborníky i nadšence. Je pořadatelem cyklu diskuzí Eshopista. Více na acomware.cz.
Kontakt pro média:
Jitka Gráfová
jitka.grafova@acomware.cz